Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb de Always on Display geactiveerd maar als ik een whatsapp of iets anders binnenkrijgt dan gaat alleen me lampje branden en zie ik geen whatsapp icoontje of iets in me scherm bij de always on display. Wel als ik een sms krijg zie ik een envelopje. Weet iemand of het mogelijk is dat ik dit ook bij whatsapp kan krijgen?

Alvast bedankt :)

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy S7

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op tweakers.

Het is wel de bedoeling om eerst wat eigen inzet te tonen voordat je een topic opent, de onderstaande vraag staat er namelijk niet voor niets.
Verwijderd schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:39:
...
Pas dus even je openingpost aan en geef even aan wat je al gevonden, gedaan en geprobeerd hebt.

Lees ook nog even: Het algemeen beleid #quickstart door.

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 09-02-2017 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:02
Verwijderd schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:39:
Mijn vraag
Ik heb de Always on Display geactiveerd maar als ik een whatsapp of iets anders binnenkrijgt dan gaat alleen me lampje branden en zie ik geen whatsapp icoontje of iets in me scherm bij de always on display. Wel als ik een sms krijg zie ik een envelopje. Weet iemand of het mogelijk is dat ik dit ook bij whatsapp kan krijgen?

Alvast bedankt :)

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy S7

...
Whatsapp werkt alleen bij Android versie 7.0.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh