Acties:
  • 0 Henk 'm!

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-08 11:11

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
Ik heb een boxee box thuis staan. Ik vind het persoonlijk een geweldig apparaat met een geweldige vormgeving, maar hij is erg traag en heeft steeds meer moeite om formaten af te spelen.

Nu speel ik met het idee om de binnenkant te vervangen voor dit :

http://www.banggood.com/O...-p-1115983.html?rmmds=buy

en dan wel de originele afstandsbediening te houden, poorten door te lussen enz. enz. en zo een Boxee Box te upgraden en hem 4k proof te maken.

Natuurlijk zal er dan OpenELEC op gaan draaien en niet meer de fijne boxee interface, maar goed, dat is niet anders.

Ik ben zelf niet echt een electronicaguru (ik kan alleen maar IT...), maar is dit iets wat nut heeft, of ga ik mijzelf hier onnodig problemen op de hals halen?

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Koop gewoon een RPi en een doosje om die in te doen. De Boxee afstandsbediening kan je blijven gebruiken na wat solderen.

Als je die RPi in de kast zet en alleen de afstandsbediening ziet, dan is het net alsof je Boxee er nog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 07:27
Doet een RPi 3 4K?

Ik weet niet wat je budget is, maar al eens gedacht aan de nieuwe Nvidia Shield TV?

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-08 11:11

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Topicstarter
DeTjuk, die shield Tv is niet alleen best wel veel geld, dit past toch niet fysiek in een boxee box? Dat is het idee...

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64