Toon posts:

fanbus met een drukknop bediend foto!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eindelijk heb ik het printje af en een fototje kunnen schieten van mijn fanbus bediend door een drukschakelaar

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~w.peters7/fanbus/MVC-127F.JPG

Het is nog maar een voorlopig ontwerpje, hij moet nog iets smaller worden, een ontdendering van de schakelaar komt er nog bij, molex connector en op de transistor komt nog een koelplaatje.

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-04 07:47

HENNEP

Just Someone

Ziet er wel vet uit man,maar waar ga je dit bevestigen???

Ik ga het simpel met schakelaartjes doen,die Fanbus van mij komt lekker in een 5,25"slot.

Wel mooi gedaan gozer! >:) ;)

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-05 10:54

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Ziet er goed uit man !

* cyclone een beetje jaloers want die kan het dus inelkaar gaan prutsen op een expirimenteer printje :(

[liefkijkmode]
Als je klaar bent met je definitieve ontwerp kun je dan misschien ietjes meer printjes etsen ?
[\liefkijkmode]

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Verwijderd

Erg mooi gemaakt. Ik zou zeggen als ie in je kast zit :

MEER PICS

Viper

Verwijderd

Topicstarter
ja, d8 ik zelf ook ziet er goed uit

eerst nog effe een het zaakje helemaal goed voor mekaar fiksen.
Printjes fiksen en hoe dat achter een 5,25" slot krijgen... de hoogte is goed alleen nog een beetje in de breedte iets verminderen.

Als het goed is moeten er een stuk of 4 naast elkaar kunnen alleen nog effe zien hoe dat gaan te bevestigen

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

dit is dus een versie zonder ontdendering? ... en doet'ie het nu?

Bij mij ging dat echt bagger maar dat kan ook aan het provisorische schakelingetje hebben gelegen.

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

ziet er ontzettend gaaf uit! mijn complimenten!

iStockphoto

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 13:15

Skef

Ik scheer.me

Als je je test-versies nou eens gewoon met "normale" onderdelen deed, en het definitieve model met SMD, dan kun je er wel 10 naast elkaar kwijt! (Of gewoon een grote print maken)

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-05 13:05

ReseTTim

Chocolate addicted

ziet er stoer uit. alleen is het een beetje groot. en neemt het een beetje boel ruimte in beslag

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op dinsdag 03 juli 2001 13:29 schreef Skef het volgende:
Als je je test-versies nou eens gewoon met "normale" onderdelen deed, en het definitieve model met SMD, dan kun je er wel 10 naast elkaar kwijt! (Of gewoon een grote print maken)
idd goed idee met smd leds, die zijn wel hardstikke klein, maar je hebt ze ook in het blauw :P

iStockphoto

Verwijderd

IDD wel een beetje breed, kan veel smaller... verder ziet het er erug OK uit.. als je definitieve versie ef heb, dan wille we meer pics :9~
Pagina: 1