Een (Europese) alternatief voor Transip (VPS+Sharedhosting)?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.063 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qws
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-06 22:05
Ik zit te twijfelen tussen:

DigitalOcean (Nederlandse server), GoDaddy, Versio of CloudVPS.nl (is op dit moment offline voor bizarre reden).

Ik heb tijdje Transip gebruikt, perfecte service. Jammer dat ik niet meer bij hun kan. Welke partije hebben jullie goede ervaring mee? (Mensen die TransIP hebben gebruikt)

Het liefst wil ik een Shared hosting (PHP/MySQL) EN een VPS server nemen bij 1 provider.

[ Voor 9% gewijzigd door Qws op 09-02-2017 01:11 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:45
www.dehostingleverancier.nl heb ik goede ervaringen mee
Snelle service en fijne DirectAdmin toegang, VPS beheer heb ik nog geen ervaring mee.
Wel met een aantal VPSen gewerkt (RDS server / Exchange server / File Server)

Check dit en help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jirad
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-10 09:22
Wil je voor de VPS de mogelijkheid hebben om een virtuele netwerk te maken zoals dat mogelijk is bij TransIP? Of is het voldoende om een losse VPS te kunnen draaien?

Afhankelijk van wat je wilt doen met de VPS, zou je kunnen kijken naar https://www.leaseweb.com/nl/ of https://www.argeweb.nl/. Met beide positieve ervaringen.

[ Voor 12% gewijzigd door jirad op 09-02-2017 09:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:40

qless

...vraag maar...

Waarom niet meer bij Transip?

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:30

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Even oud topic reanimeren, maar zojuist de mail gehad dat TransIP stopt met de 1TB gratis stack.
Gebruikte het amper maar wel de reden waarom ik er ook maar wat domeintjes geparkeerd had.

Ik was al een tijdje van plan om afscheid te nemen (om redenen die ik even voor mezelf houd maar laten we het erop houden dat ik niet meer zo gecharmeerd was van TransIP) dus zie dit nu als de druppel.

Kortom hebben we niet nog een leuke NL club die mijn business verdiend en soortgelijke dienstverlening biedt ?

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommmie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-11-2020
Ook ik heb de mail ontvangen en ook voor mij is het de druppel.

Transip is altijd een betrouwbare partij geweest voor me, ik zou graag overstappen naar een andere betrouwbare partij. Één met goede bereikbaarheid en geen problemen met IP blacklisting waardoor mijn mails niet aankomen.

Graag hoor ik over alternatieven voor mijn Core webhosting account. Liefst één waar ik meerdere domeinnamen kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:22

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Hoewel de titel overeenkomt met wat er nu speelt, is het toch beter om een nieuw topic aan te maken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.