Mijn vraag
Ik wil in mijn huidige kast mijn videokaart vervangen.
Ik wil games zoals GTA5, battlefield 1 en ark survival evolved kunnen spelen
Wat is zoek
Mijn videokaart is deze week kapot gegaan hij was al wat ouder en niet zo snel meer en daarom zoek ik een betere vervanger. Ik speel onder andere GTA5, Rocketleaque en battlefield 4. Laatst heb ik ARK survival evolved gekocht maar dat kon in niet of nauwelijks runnen.
Ik hoef niet het beste van het beste te hebben. De laatste tijd game ik niet heel veel meer dus het hoeft ook niet al te duur te zijn. ik zat zelf te denken aan iets rond de 200 a 300 euro.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb veel gezocht naar geschikte videokaarten en verschillende forums gelezen. echter kom ik niet goed uit wat ik nou precies moet zoeken. Ik ben vooral bang dat ik iets koop wat niet eens in mijn PC past.
Alle hulp en tips zijn welkom! alvast bedankt
Ik wil in mijn huidige kast mijn videokaart vervangen.
Ik wil games zoals GTA5, battlefield 1 en ark survival evolved kunnen spelen
Wat is zoek
Mijn videokaart is deze week kapot gegaan hij was al wat ouder en niet zo snel meer en daarom zoek ik een betere vervanger. Ik speel onder andere GTA5, Rocketleaque en battlefield 4. Laatst heb ik ARK survival evolved gekocht maar dat kon in niet of nauwelijks runnen.
Ik hoef niet het beste van het beste te hebben. De laatste tijd game ik niet heel veel meer dus het hoeft ook niet al te duur te zijn. ik zat zelf te denken aan iets rond de 200 a 300 euro.
Relevante software en hardware die ik gebruik
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-3570K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus P8H61 PRO (B3) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI N560Ti-448-12D5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Cooler Master K380 | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | G.Skill Ripjaws F3-12800CL9D-8GBRL | € 65,90 | € 65,90 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 6,66 | € 6,66 |
| 1 | OCZ CoreXStream 500W Power Supply | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 190,46 | |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb veel gezocht naar geschikte videokaarten en verschillende forums gelezen. echter kom ik niet goed uit wat ik nou precies moet zoeken. Ik ben vooral bang dat ik iets koop wat niet eens in mijn PC past.
Alle hulp en tips zijn welkom! alvast bedankt