Mijn vraag
Synchronisatie van mijn iPhone 6 met mijn itunes (Macbook Pro retina 13" 2015) heeft wat struggles.
Het eerste onderdeel (back-up maken) duurt ontzettend lang.
En na een lange poos verschijnt er dan een pop-up dat mijn NAS niet beschikbaar is (klopt, staat uit). Hierna gaat hij verder met de synchronisatie en loopt het verder prima.
Op het moment dat de NAS aanstaat lijkt hij inderdaad wel iets van een reservekopie te maken maar op de NAS kan ik hem nergens terugvinden.
Wat ik graag zou doen is dat ik alle reservekopie bestanden weggooi en hem dan een compleet nieuwe laat maken, op een door mij gespecificeerde locatie (gewoon in de itunes bestanden). Ik kan deze opite helaas nergens terugvinden...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Macbook Pro retina 2015 13"
iPhone 6
Apple Lightning kabel
NAS Zyxel NSA 325V2
MacOS Sierra 10.12.3
iTunes 12.5.5.5
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google gaf geen raad, ook speuren in itunes wil niet baten.
Synchronisatie van mijn iPhone 6 met mijn itunes (Macbook Pro retina 13" 2015) heeft wat struggles.
Het eerste onderdeel (back-up maken) duurt ontzettend lang.
En na een lange poos verschijnt er dan een pop-up dat mijn NAS niet beschikbaar is (klopt, staat uit). Hierna gaat hij verder met de synchronisatie en loopt het verder prima.
Op het moment dat de NAS aanstaat lijkt hij inderdaad wel iets van een reservekopie te maken maar op de NAS kan ik hem nergens terugvinden.
Wat ik graag zou doen is dat ik alle reservekopie bestanden weggooi en hem dan een compleet nieuwe laat maken, op een door mij gespecificeerde locatie (gewoon in de itunes bestanden). Ik kan deze opite helaas nergens terugvinden...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Macbook Pro retina 2015 13"
iPhone 6
Apple Lightning kabel
NAS Zyxel NSA 325V2
MacOS Sierra 10.12.3
iTunes 12.5.5.5
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google gaf geen raad, ook speuren in itunes wil niet baten.
Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl