Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkooh
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-11-2023
Mijn vraag
Bestaat er ergens bij de belastingdienst een overzicht van vorderingen en betalingen aan een (mijn) persoon?

Relevante software en hardware die ik gebruik
n.v.t.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Veel websites afgezocht.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Je kunt op de site van de belastingdienst inloggen met DigiD en daar al je aanslagen, toeslagen, correspondentie e.d. vinden. Als je daar niet vindt wat je zoekt kun je de belastingdienst eens bellen?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkooh
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-11-2023
Zou je me de menu keuze volgorde kunnen geven waar ik op de belastingdienst mijn gevraagde overzichten kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:44
winkooh schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 21:14:
Zou je me de menu keuze volgorde kunnen geven waar ik op de belastingdienst mijn gevraagde overzichten kan vinden?
Waar ben ge gestrand op de site van de belasting? Nog niet gekeken zeker?
Een klein beetje eigen inzet kan je een heel eind op weg brengen. Kun je het niet vinden dan bel je de belasting telefoon en die mensen sturen je dan helemaal de goede kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppybt
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 23:22
Oud topic maar: ik zat met dezelfde vraag en heb met de belastingtelefoon gebeld.

Het blijkt inderdaad niet online op mijn-belastingdienst te staan.
Je kunt wel 'een verzoek' indien waarna je het waarschijnlijk op papier ontvangt.
Ze kunnen het je ook wel aan de telefoon vertellen. Dat heb ik maar gedaan.

Toch vreemd dat ze zoiets niet online voor je ontsluiten.