Toon posts:

Vaag blauw scherm met E0 melding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg ineens geregeld, als ik veel programma's heb openstaan of als ik quake3/UT speel een blauw scherm met e0 melding en dan 2 adressen erachter.
Systeem:TB800@800, 2x 128MB/133Mhz, abit kt7-raid, Asus7700/64mb
Iemand een idee wat hier aan de hand is ?

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-08 11:52

Kortfragje

......

Windhoos?

http://www.gjpvanwesten.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ja, Windows ME

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Aan veel blauwe schermmeldingen hebben we niets, je kunt soms wel zien bij welk programma of DLL de fout heeft plaatsgevonden..

Het zou je geheugen kunnen zijn of misschien je CPU .. of je MOBO...

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Topicstarter
ik moet er wel bij zeggen dat als ik tegenwoordig een lekker potje q3 speel hij tegen de 55C loopt (komt er nooit overheen) terwijl er normaal eigenlijk niet over de 40C heen kwam, zelf maar tot 45C onder overgeklokte omstandigheden. Ik weet wel dat het nu zomer is maar 800@800 met Vc op 1.60 en dan nog 55C worden vind ik wat vreemd. Zit een Spire Orb op.... en goede interne airflow...

Verwijderd

Topicstarter
[b]Op woensdag 04 juli 2001 10:19 je kunt soms wel zien bij welk programma of DLL de fout heeft plaatsgevonden..
Af en toe knalt quake3 eruit met een dll fout van de driver van mij asus 7700 kaart. Ik start quake3 (niet windows dus) weer opnieuw en dan blijft het weer een uur of langer goed gaan. (lekker onduidelijk dus, of warmte probleem) maar das wat anders als een blauw scherm
[b]
Het zou je geheugen kunnen zijn of misschien je CPU .. of je MOBO...
Ja daar heb ik wat aan :) zijn er diagnose programmas die dat voor mij kunnen uitzoeken ?

edit:typos
Pagina: 1