Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het doel van deze pc wordt voornamelijk internet, word, kassaprogramma(Dat programma is niet zwaar) en mailen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag tussen de 250 en 300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
CD brander, monitor, muis, toetsenbord en een voeding. Deze voeding is nog helemaal nieuw maar ik weet niet of jullie nog een andere aanraden. Het gaat hier om de Ewent 600w.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag een SSD er in willen hebben. Veel capaciteit hoeft het niet te zijn aangezien er bijna niks wordt geïnstalleerd op deze pc, met uitzondering van kassaprogramma, word en een internet programma. Anders zullen we hiervoor een usb gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat het liefst naar een intel processor, voor de rest van de onderdelen maakt het niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet alle office taken kunnen runnen.
Ga je overklokken?
Niet van toepassing
Wat verwacht je van ons?
Ik heb alvast een build gemaakt. Mijn vraag is hierbij of jullie een andere voeding aanraden of dat deze nog een tijdje mee zal gaan, en zo niet welke. En daarnaast nog andere punten willen aangeven dat aangepast kan worden.
-Edit: Commands waren niet correct
Het doel van deze pc wordt voornamelijk internet, word, kassaprogramma(Dat programma is niet zwaar) en mailen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag tussen de 250 en 300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
CD brander, monitor, muis, toetsenbord en een voeding. Deze voeding is nog helemaal nieuw maar ik weet niet of jullie nog een andere aanraden. Het gaat hier om de Ewent 600w.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag een SSD er in willen hebben. Veel capaciteit hoeft het niet te zijn aangezien er bijna niks wordt geïnstalleerd op deze pc, met uitzondering van kassaprogramma, word en een internet programma. Anders zullen we hiervoor een usb gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat het liefst naar een intel processor, voor de rest van de onderdelen maakt het niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet alle office taken kunnen runnen.
Ga je overklokken?
Niet van toepassing
Wat verwacht je van ons?
Ik heb alvast een build gemaakt. Mijn vraag is hierbij of jullie een andere voeding aanraden of dat deze nog een tijdje mee zal gaan, en zo niet welke. En daarnaast nog andere punten willen aangeven dat aangepast kan worden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4400 Boxed | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | MSI H110M ECO | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Thermaltake Versa H15 Closed | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR21N15S8K2/8 | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 90,50 | € 90,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 306,30 | |
-Edit: Commands waren niet correct