Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gesprekken smartphone beantwoorden via de laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• edmunt
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-10 21:19
Ik ben hier al enkele dagen opzoek naar een programma waarmee ik gesprekken van mijn smartphone kan beantwoorden op mijn laptop. Vergelijk het met MySMS (welke ik gewoon weg zalig vind), maar dan voor te bellen.

Het is persoonlijk nogal vervelend om te bellen en op hetzelfde moment verder te werken op de laptop. Headset en speakerphone werken naar mijn inziens niet goed. Bellen via Skype is ook maar een halve oplossing.

Het enige programma dat ik kon vinden was https://www.airdroid.com , maar zijn er geen alternatieven? Ik wil er gerust voor betalen.

Ik gebruik een Samsung s7 edge en een windows 10 laptop (alienware 13).

[ Voor 6% gewijzigd door edmunt op 08-02-2017 22:37 ]

Alle reacties

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het helpt als je aangeeft welke spullen je gebruikt.

Zo gebruik ik een iPhone en een MacBook waar dit soort dingen (bellen via telefoon vanaf laptop, berichten) out of the box werken, maar in jouw situatie is dit zo te zien niet het geval.

Gezien je link naar Airdroid doe ik ik de aanname dat je een Android telefoon hebt, maar voor de rest geen idee :)

edit: dit topic op AndroidCentral stelt dezelfde vraag als jij. Misschien heb je er wat aan.

[ Voor 22% gewijzigd door spone op 08-02-2017 19:44 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• edmunt
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-10 21:19
spone schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 19:41:
Het helpt als je aangeeft welke spullen je gebruikt.

Zo gebruik ik een iPhone en een MacBook waar dit soort dingen (bellen via telefoon vanaf laptop, berichten) out of the box werken, maar in jouw situatie is dit zo te zien niet het geval.

Gezien je link naar Airdroid doe ik ik de aanname dat je een Android telefoon hebt, maar voor de rest geen idee :)

edit: dit topic op AndroidCentral stelt dezelfde vraag als jij. Misschien heb je er wat aan.
Ik gebruik een Samsung s7 edge en een windows 10 laptop (alienware 13). Heeft Apple dit standaard ingebouwd? Op AndroidCentral spreken ze van Samsung SideSync. Eens uitproberen.

[ Voor 4% gewijzigd door edmunt op 08-02-2017 23:00 ]