Prijsfout blijft meer dan 24u na annulering sta

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:31
Gisteren had ik een topic geopend over een geannuleerde bestelling van banden. Die banden waren zo'n 50-60% goedkoper dan normaal.
Aangezien het om een ouder type ging, en meerdere winkels een verlaagde prijs aanhielden dacht ik dat het best correct kon zijn. Geannuleerd wegens te lage prijs, dat blijkt dus te mogen, ook omdat er niks bij stond over extra korting.

Het modje vond het een duidelijke prijsfout, sluit het topic, klaar, terwijl ik op internet geen gelijksoortig geval kan vinden.
Sowieso vind ik 50-60% niet idioot, veelal gaat het in voorbeelden om een verkoopprijs die nog geen tiende is. Bovendien was het product nog beschikbaar voor de foute prijs.
Er was een discussie gaande dat het product na annulering nog beschikbaar was.. dus ik bleef het product even volgen..

Het product is gisteren rond 15u geannuleerd door de verkoper. Vandaag 18:30 staat deze foutieve prijs nog steeds op de website, en je kunt gewoon bestellen. Dat hadden ze prima aan kunnen passen inmiddels lijkt me.

Kun je in zo'n geval nog wel spreken van een fout? Ze passen het immers niet aan.

PS topic titel ging mis. Bij backspace, klikte ik per ongeluk op enter.

[ Voor 24% gewijzigd door GAIAjohan op 08-02-2017 18:38 . Reden: Titel is verkeerd gegaan bij backspace. Ik drukte op mobiel per ongeluk op enter ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En wat hoop je nu te bereiken door gewoon weer een topic te openen? Ga met het bedrijf in overleg. Dat jij het product graag wil hebben voor die prijs betekent niet dat ze moeten leveren.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En ook hier zet ik een slotje op. Je had me een DM kunnen sturen met de vraag waarom het topic gesloten is en een reden om hem open te houden. Daar hoeft echt geen nieuw topic voor geopend te worden.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.