After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
edit: En nu klopt het weer niet
[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 08-02-2017 19:04 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Commandline FTW | Tweakt met mate
Nope, weet het zekerHero of Time schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:12:
Zit je niet gewoon twee gebruikers door elkaar te halen? Denken dat Krusher in de notificatie staat, maar het eigenlijk Jolke is? Wat heb je als avondeten gegeten?
Oscar Wilde
Dat weet ik, maar zolang je niet het 'probleem' in een plaatje kan laten zien, is het alleen in jouw verbeelding.Raven schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:46:
[...]
Nope, weet het zekerEn het was een ander peer-icoon. Zie ook de links in de startpost met userid erin
Deze stond links van zijn berichten:
en deze (de voorganger en inmiddels huidige)
zag ik telkens in het menu met de quote-notificaties.
Een screenshot kan dat niet duidelijker maken lijkt mij
(Volgende keer maak ik er wél een
[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 08-02-2017 20:56 ]
Oscar Wilde
Oscar Wilde
Nope, zie nog steeds een Frans gifje.Verwijderd schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 21:06:
[...]
Zie nu een peer bij de quote notificatie?
Oscar Wilde
Een screenshots kan het wel duidelijker maken omdat we dan zien wat jij ziet. Het uitleggen is een ding, dat begrijp ik ook. Ik zie het ook voor mij, maar dan nog is een plaatje beter. Voor het zelfde geld is de notificatie van beide en lees je maar een van de twee namen.Raven schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:56:
Inmiddels heeft Krusher zijn gebruikelijke avatar terug op de plek, dus een screenshot maken heeft nu geen nut meer, maar hoe kan een screenshot het duidelijker maken dan mijn uitleg?
Deze stond links van zijn berichten:
[afbeelding]
en deze (de voorganger en inmiddels huidige)
[afbeelding]
zag ik telkens in het menu met de quote-notificaties.
Een screenshot kan dat niet duidelijker maken lijkt mij
(Volgende keer maak ik er wél een)
De notificatie die ik net van Krusher kreeg had de correcte avatar.
Verwijderd
Ik had tijdelijk mijn avatar verwisseld voor een oude avatar van Jolke's peer, die zag Raven dus niet in de notificaties. (Verwijderd in "Het Grote Kleinemededelingentopic - Deel 358 (echt!)" check dat) <- HK onlyHero of Time schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 21:45:
[...]
Een screenshots kan het wel duidelijker maken omdat we dan zien wat jij ziet. Het uitleggen is een ding, dat begrijp ik ook. Ik zie het ook voor mij, maar dan nog is een plaatje beter. Voor het zelfde geld is de notificatie van beide en lees je maar een van de twee namen.
De notificatie die ik net van Krusher kreeg had de correcte avatar.
Dit even ter verduidelijking.
Kennelijk is het een bug, of een caching issue (client or serverside, dat weet ik niet)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2017 23:28 ]
Intentionally left blank
Ah, dat verklaart ook waarom ik geen reactie van jouw hier zag waarin je mij quote. Klote topicnaam van waar de quote vandaan komt, ipv waar de quote staat.Verwijderd schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 23:15:
[...]
Ik had tijdelijk mijn avatar verwisseld voor een oude avatar van Jolke's peer, die zag Raven dus niet in de notificaties. (Verwijderd in "Het Grote Kleinemededelingentopic - Deel 358 (echt!)" check dat) <- HK only
Dit even ter verduidelijking.
Ik heb een aantal keren ctrl+F5 gedaan, dat zou timing dan denk ik uit moeten sluiten?crisp schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 23:57:
Of gewoon een verschil in timing? De inhoud van de notificaties wordt pas opgehaald op het moment dat je op het menuicoontje klikt namelijk.
Daarbij is dit (bedenk ik mij net) toch een iets ander geval dan bij oudere topics. Toen ging het om dezelfde link, nu is er sprake van 2 verschillende links. Is het dan nog steeds een cache issue? Aan wie zijn kant dan ook?
With ^, daar staat geloof ik al een hele tijd een bugreport voor openHero of Time schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:07:
[...]
Ah, dat verklaart ook waarom ik geen reactie van jouw hier zag waarin je mij quote. Klote topicnaam van waar de quote vandaan komt, ipv waar de quote staat.Meest vervelende bug in het hele notificatiesysteem.
edit: Staat inmiddels in BFA
[ Voor 28% gewijzigd door Raven op 09-02-2017 09:57 ]
Oscar Wilde
Denk dat Crisp bedoelt dat als je het menu opent, de avatars buiten varnish om de iconen ophaalt. Dus niks geen cache in de weg. Terwijl de normale topicweergave wel de avatars uit de (server)cache haalt, waardoor je dus dit verschil kan krijgen als iemand tussendoor z'n avatar verandert.Raven schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:50:
[...]
Ik heb een aantal keren ctrl+F5 gedaan, dat zou timing dan denk ik uit moeten sluiten?
Daarbij is dit (bedenk ik mij net) toch een iets ander geval dan bij oudere topics. Toen ging het om dezelfde link, nu is er sprake van 2 verschillende links. Is het dan nog steeds een cache issue? Aan wie zijn kant dan ook?
Was er niet een nieuw topic over gemaakt? En anders is die door community pick naar /dev/null gegaan ivm te weinig stemmen (wat ik ook een slecht idee vind, er staan vaak meerdere erg goede features in die we willen hebben, maar dat is een andere discussie).[...]
With ^, daar staat geloof ik al een hele tijd een bugreport voor open
edit: Staat inmiddels in BFA
Oh zo.Hero of Time schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 10:04:
[...]
Denk dat Crisp bedoelt dat als je het menu opent, de avatars buiten varnish om de iconen ophaalt. Dus niks geen cache in de weg. Terwijl de normale topicweergave wel de avatars uit de (server)cache haalt, waardoor je dus dit verschil kan krijgen als iemand tussendoor z'n avatar verandert.
Over het (niet) samenvoegen van notificaties is een apart topic gemaakt, daarin kwam deze bug voorbij, maar die staat dus in BFA.Hero of Time schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 10:04:
[...]
Was er niet een nieuw topic over gemaakt? En anders is die door community pick naar /dev/null gegaan ivm te weinig stemmen (wat ik ook een slecht idee vind, er staan vaak meerdere erg goede features in die we willen hebben, maar dat is een andere discussie).
Oscar Wilde
Het is een vervelende bug, maar relatief weinig gebruikers hebben er last van. Daarom is besloten daar voorlopig geen tijd in te steken. Wellicht dat we het wel een keer meenemen in een bugbash, maar het zal voorlopig dus geen prioriteit krijgen.Raven schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 10:15:
[...]
Over het (niet) samenvoegen van notificaties is een apart topic gemaakt, daarin kwam deze bug voorbij, maar die staat dus in BFA.
Intentionally left blank
Verse Opera install.
Ook niet consequent. Bij anderen is het weer niet zo, als ze hun plaatje veranderen is het wel meteen geupdate in notificaties.
Eat the bugs, live in a pod
[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 10-05-2017 16:55 ]
Oscar Wilde
Oscar Wilde
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Intentionally left blank
Verwijderd
Hij heeft nu een andere avatar, kreeg een notificatie en all is good. Blijft een raar fenomeencrisp schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:36:
Mja, ik kan hier nog steeds geen bug uithalen; je hebt immers op zeker moment je avatar weer teruggezet wat de getoonde situaties prima kan verklaren...
Ik heb nu een andere avatar @Verwijderd . Check eensVerwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:51:
[...]
Hij heeft nu een andere avatar, kreeg een notificatie en all is good. Blijft een raar fenomeenDe ene keer wel, de andere keer niet
En @HMC waar de tread weer eens mee begon
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Verwijderd
Hello TittyaReaRe schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:53:
[...]
Ik heb nu een andere avatar @Verwijderd . Check eens
En @HMC waar de tread weer eens mee begon
Vaagheid ten top.
Edit: In de notificaties bedoel ik. Hier gewoon hello Titty
[ Voor 35% gewijzigd door HMC op 11-05-2017 12:07 ]
Verwijderd
Hello Titty is namelijk te zien in de notificaties met Firefox
Welke zie je in de notificatiesHMC schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:07:
Ik zie die oranje met die J erin. Joopie of zo, geloof ik.
Edit: In de notificaties bedoel ik. Hier gewoon hello Titty
Deze (nu actief)
OF
En is inderdaad usericon van Joopieboy.
[ Voor 4% gewijzigd door aReaRe op 11-05-2017 12:13 ]
aReaRe schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:13:
[...]
Welke zie je in de notificaties
Deze (nu actief) [afbeelding]
OF
[afbeelding]
En is inderdaad usericon van Joopieboy.

Chrome trouwens, beta channel.
[ Voor 14% gewijzigd door Zorian op 11-05-2017 16:48 ]
@Nivida_intel vermeld welke browser je gebruikt
Oja, OS kan van belang zijn
Doe maar@Nivida_intel moet je mijn pincode nog weten van mijn bank?
[ Voor 21% gewijzigd door aReaRe op 11-05-2017 16:54 ]
Die heb ik daarstraks lekker leeg geplunderd
Johann Sebastian Bach