avatar anders in notificatiemenu

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
't zal denk ik een cache-issue zijn, maar als ik Krushers avatar naast zijn berichten bekijk dan zie ik een peer, in het notificatiemenu staat echter het meest leuke as(s)pect van Frankrijk.

Of komt dit ergens anders door? :?

edit: inmiddels zijn beide hetzelfde.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 08-02-2017 18:17 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Is jouw lokale cache niet over de zeik?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Geen idee, maar aangezien de avatars nu hetzelfde zijn, troubleshoot dat wat lastig :P Maar ctrl+F5 hielp i.i.g. niet en het is niet de eerste keer dat er met avatars cache issues zijn op GoT ;)

edit: En nu klopt het weer niet 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 08-02-2017 19:04 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zit je niet gewoon twee gebruikers door elkaar te halen? Denken dat Krusher in de notificatie staat, maar het eigenlijk Jolke is? Wat heb je als avondeten gegeten?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Hero of Time schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:12:
Zit je niet gewoon twee gebruikers door elkaar te halen? Denken dat Krusher in de notificatie staat, maar het eigenlijk Jolke is? Wat heb je als avondeten gegeten?
Nope, weet het zeker :P En het was een ander peer-icoon. Zie ook de links in de startpost met userid erin ;)

Oscar Wilde

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Raven schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:46:
[...]

Nope, weet het zeker :P En het was een ander peer-icoon. Zie ook de links in de startpost met userid erin ;)
Dat weet ik, maar zolang je niet het 'probleem' in een plaatje kan laten zien, is het alleen in jouw verbeelding. :P Dus tot die tijd: het komt ergens anders door. ;)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Inmiddels heeft Krusher zijn gebruikelijke avatar terug op de plek, dus een screenshot maken heeft nu geen nut meer, maar hoe kan een screenshot het duidelijker maken dan mijn uitleg?

Deze stond links van zijn berichten:
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/usericons/19894/jolke.png
en deze (de voorganger en inmiddels huidige)
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/usericons/19894/alizee_opt.gif
zag ik telkens in het menu met de quote-notificaties.

Een screenshot kan dat niet duidelijker maken lijkt mij :P
(Volgende keer maak ik er wél een ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 08-02-2017 20:56 ]

Oscar Wilde

Verwijderd

@Raven Verwarrend he _O-

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Ja, nogal :P

Oscar Wilde

Verwijderd

Zie nu een peer bij de quote notificatie?

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 21:06:
[...]

Zie nu een peer bij de quote notificatie?
Nope, zie nog steeds een Frans gifje.

Oscar Wilde

Verwijderd

Raven schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 21:07:
[...]

Nope, zie nog steeds een Frans gifje.
Alizée is kennelijk hardcoded :+

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Raven schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:56:
Inmiddels heeft Krusher zijn gebruikelijke avatar terug op de plek, dus een screenshot maken heeft nu geen nut meer, maar hoe kan een screenshot het duidelijker maken dan mijn uitleg?

Deze stond links van zijn berichten:
[afbeelding]
en deze (de voorganger en inmiddels huidige)
[afbeelding]
zag ik telkens in het menu met de quote-notificaties.

Een screenshot kan dat niet duidelijker maken lijkt mij :P
(Volgende keer maak ik er wél een ;) )
Een screenshots kan het wel duidelijker maken omdat we dan zien wat jij ziet. Het uitleggen is een ding, dat begrijp ik ook. Ik zie het ook voor mij, maar dan nog is een plaatje beter. Voor het zelfde geld is de notificatie van beide en lees je maar een van de twee namen.

De notificatie die ik net van Krusher kreeg had de correcte avatar.

Verwijderd

Hero of Time schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 21:45:
[...]

Een screenshots kan het wel duidelijker maken omdat we dan zien wat jij ziet. Het uitleggen is een ding, dat begrijp ik ook. Ik zie het ook voor mij, maar dan nog is een plaatje beter. Voor het zelfde geld is de notificatie van beide en lees je maar een van de twee namen.

De notificatie die ik net van Krusher kreeg had de correcte avatar.
Ik had tijdelijk mijn avatar verwisseld voor een oude avatar van Jolke's peer, die zag Raven dus niet in de notificaties. (Verwijderd in "Het Grote Kleinemededelingentopic - Deel 358 (echt!)" check dat) <- HK only

Dit even ter verduidelijking.

Kennelijk is het een bug, of een caching issue (client or serverside, dat weet ik niet) :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2017 23:28 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Of gewoon een verschil in timing? De inhoud van de notificaties wordt pas opgehaald op het moment dat je op het menuicoontje klikt namelijk.

Intentionally left blank

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 23:15:
[...]

Ik had tijdelijk mijn avatar verwisseld voor een oude avatar van Jolke's peer, die zag Raven dus niet in de notificaties. (Verwijderd in "Het Grote Kleinemededelingentopic - Deel 358 (echt!)" check dat) <- HK only

Dit even ter verduidelijking.
Ah, dat verklaart ook waarom ik geen reactie van jouw hier zag waarin je mij quote. Klote topicnaam van waar de quote vandaan komt, ipv waar de quote staat. |:( Meest vervelende bug in het hele notificatiesysteem.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
crisp schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 23:57:
Of gewoon een verschil in timing? De inhoud van de notificaties wordt pas opgehaald op het moment dat je op het menuicoontje klikt namelijk.
Ik heb een aantal keren ctrl+F5 gedaan, dat zou timing dan denk ik uit moeten sluiten?

Daarbij is dit (bedenk ik mij net) toch een iets ander geval dan bij oudere topics. Toen ging het om dezelfde link, nu is er sprake van 2 verschillende links. Is het dan nog steeds een cache issue? Aan wie zijn kant dan ook?
Hero of Time schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:07:
[...]

Ah, dat verklaart ook waarom ik geen reactie van jouw hier zag waarin je mij quote. Klote topicnaam van waar de quote vandaan komt, ipv waar de quote staat. |:( Meest vervelende bug in het hele notificatiesysteem.
With ^, daar staat geloof ik al een hele tijd een bugreport voor open O-)
edit: Staat inmiddels in BFA :/

[ Voor 28% gewijzigd door Raven op 09-02-2017 09:57 ]

Oscar Wilde

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Raven schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:50:
[...]

Ik heb een aantal keren ctrl+F5 gedaan, dat zou timing dan denk ik uit moeten sluiten?

Daarbij is dit (bedenk ik mij net) toch een iets ander geval dan bij oudere topics. Toen ging het om dezelfde link, nu is er sprake van 2 verschillende links. Is het dan nog steeds een cache issue? Aan wie zijn kant dan ook?
Denk dat Crisp bedoelt dat als je het menu opent, de avatars buiten varnish om de iconen ophaalt. Dus niks geen cache in de weg. Terwijl de normale topicweergave wel de avatars uit de (server)cache haalt, waardoor je dus dit verschil kan krijgen als iemand tussendoor z'n avatar verandert.
[...]

With ^, daar staat geloof ik al een hele tijd een bugreport voor open O-)
edit: Staat inmiddels in BFA :/
Was er niet een nieuw topic over gemaakt? En anders is die door community pick naar /dev/null gegaan ivm te weinig stemmen (wat ik ook een slecht idee vind, er staan vaak meerdere erg goede features in die we willen hebben, maar dat is een andere discussie).

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Hero of Time schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 10:04:
[...]

Denk dat Crisp bedoelt dat als je het menu opent, de avatars buiten varnish om de iconen ophaalt. Dus niks geen cache in de weg. Terwijl de normale topicweergave wel de avatars uit de (server)cache haalt, waardoor je dus dit verschil kan krijgen als iemand tussendoor z'n avatar verandert.
Oh zo.
Hero of Time schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 10:04:
[...]

Was er niet een nieuw topic over gemaakt? En anders is die door community pick naar /dev/null gegaan ivm te weinig stemmen (wat ik ook een slecht idee vind, er staan vaak meerdere erg goede features in die we willen hebben, maar dat is een andere discussie).
Over het (niet) samenvoegen van notificaties is een apart topic gemaakt, daarin kwam deze bug voorbij, maar die staat dus in BFA. :/

Oscar Wilde

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dit is sowieso geen varnisch cache-issue aangezien het om 2 verschillende url's gaat die allebei gewoon kloppen. Het zou nog wel clientside cache kunnen zijn (de gehele response van het ophalen van de notificaties), of een andere serverside cache, maar dat is erg lastig te onderzoeken...
Raven schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 10:15:
[...]

Over het (niet) samenvoegen van notificaties is een apart topic gemaakt, daarin kwam deze bug voorbij, maar die staat dus in BFA. :/
Het is een vervelende bug, maar relatief weinig gebruikers hebben er last van. Daarom is besloten daar voorlopig geen tijd in te steken. Wellicht dat we het wel een keer meenemen in een bugbash, maar het zal voorlopig dus geen prioriteit krijgen.

Intentionally left blank

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Dit dus. :)
Verse Opera install.
Ook niet consequent. Bij anderen is het weer niet zo, als ze hun plaatje veranderen is het wel meteen geupdate in notificaties. :?

Afbeeldingslocatie: https://i886.photobucket.com/albums/ac70/HMClagi/rere_zpslq7ux5xl.jpg

Eat the bugs, live in a pod

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Dit issue is weer terug en niet alleen bij mij (edit: zie hierboven :P ) en dit keer wel een screenshot O-) :
Afbeeldingslocatie: https://www.ravenslair.nl/GoT2/Tweakers-avatar.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 10-05-2017 16:55 ]

Oscar Wilde

• HMC

HMC

Pluviophile

Slome :P

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Damn you :+

Oscar Wilde

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KpmtV4i4kRv6IZUg4VEdZfiL/thumb.png

Hier ook :+

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Om de verwarring compleet te maken >:) Afbeeldingslocatie: http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/devil_whip.gif

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Stelletje steeldieven ook :P

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Ik laat de avatar wel staan totdat we iets van het DEV front hebben gehoord :P

@crisp kleine attentie sein.

[ Voor 7% gewijzigd door aReaRe op 10-05-2017 17:48 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Mja, ik kan hier nog steeds geen bug uithalen; je hebt immers op zeker moment je avatar weer teruggezet wat de getoonde situaties prima kan verklaren...

Intentionally left blank

Verwijderd

crisp schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:36:
Mja, ik kan hier nog steeds geen bug uithalen; je hebt immers op zeker moment je avatar weer teruggezet wat de getoonde situaties prima kan verklaren...
Hij heeft nu een andere avatar, kreeg een notificatie en all is good. Blijft een raar fenomeen _O- De ene keer wel, de andere keer niet 8)7

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:51:
[...]

Hij heeft nu een andere avatar, kreeg een notificatie en all is good. Blijft een raar fenomeen _O- De ene keer wel, de andere keer niet 8)7
Ik heb nu een andere avatar @Verwijderd . Check eens :?

En @HMC waar de tread weer eens mee begon :?

Verwijderd

aReaRe schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:53:
[...]

Ik heb nu een andere avatar @Verwijderd . Check eens :?

En @HMC waar de tread weer eens mee begon :?
Hello Titty :P

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Vaagheid ten top.

• HMC

HMC

Pluviophile

Ik zie die oranje met die J erin. Joopie of zo, geloof ik.

Edit: In de notificaties bedoel ik. Hier gewoon hello Titty

[ Voor 35% gewijzigd door HMC op 11-05-2017 12:07 ]

Verwijderd

@HMC Zal het dan toch aan Opera liggen?

Hello Titty is namelijk te zien in de notificaties met Firefox :P

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

HMC schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:07:
Ik zie die oranje met die J erin. Joopie of zo, geloof ik.

Edit: In de notificaties bedoel ik. Hier gewoon hello Titty
Welke zie je in de notificaties :?

Deze (nu actief) Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/usericons/31311/crop576ab4060976d_cropped.jpeg

OF

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/usericons/31311/crop58fb7eff3fba2.png

En is inderdaad usericon van Joopieboy.

[ Voor 4% gewijzigd door aReaRe op 11-05-2017 12:13 ]

• HMC

HMC

Pluviophile

aReaRe schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:13:
[...]

Welke zie je in de notificaties :?

Deze (nu actief) [afbeelding]

OF

[afbeelding]

En is inderdaad usericon van Joopieboy.
Afbeeldingslocatie: https://i886.photobucket.com/albums/ac70/HMClagi/J_zpspwhdmg4i.jpg

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-11 19:02

Zorian

What the fox?

Oh wou hier net een topic over aanmaken. :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YsCaFQ0.png

Chrome trouwens, beta channel.

[ Voor 14% gewijzigd door Zorian op 11-05-2017 16:48 ]

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Hier ook
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VotEbWj.png
Chrome + Windows 10 Creatorsupdate

@aReaRe moet je mijn pincode nog weten van mijn bank? :+

[ Voor 46% gewijzigd door J.S. Bach op 11-05-2017 16:52 ]

Johann Sebastian Bach

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

@Nivida_intel vermeld welke browser je gebruikt :*
Oja, OS kan van belang zijn :*
@Nivida_intel moet je mijn pincode nog weten van mijn bank? :+
Doe maar :P

[ Voor 21% gewijzigd door aReaRe op 11-05-2017 16:54 ]

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Die heb ik daarstraks lekker leeg geplunderd

Johann Sebastian Bach

Pagina: 1