Composite aansluiting toont zwart-wit

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• United
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-08 16:16
Mijn vraag
Recentelijk heb ik de NAD T758 Surround receiver gekocht, welke prima werkt voor mijn PS3 en Horizon. Echter als ik mijn Wii aansluit met de composite aansluitingen (rood+wit+geel) krijg ik wel goed geluid maar is het beeld zwart-wit.
Ik heb reeds geprobeerd om de composite aansluiting te wisselen tussen Video1-in en Video2-in maar zonder succes.
Zelf verwacht ik dat het een software instelling is die ik niet gevonden heb, maar kan het dus niet vinden. Of zou ik een kabeltje moeten kopen voor Composite naar S-video?

Hopelijk kan hier iemand helpen...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grenco
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:51
Zijn is de composiet aansluiting onderdeel van de component aansluitingen? Want dan moet je even instellen dat je composiet wilt en geen component. Zelfde kan ook gelden voor de Wii, dat deze op een verkeerde setting staat en niet op composiet

[ Voor 24% gewijzigd door Grenco op 08-02-2017 17:00 ]

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Misschien niet waar je om vraagt, maar: je NAD heeft ook component video-ingangen. Als je die nog over hebt, heeft dat qua beeldkwaliteit absoluut de voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-10 13:14
Een verloop naar S-video gaat je zeker niet helpen!

Meestal is het euvel wat jij hebt juist andersom: van S-video naar RCA pluggen of van scart naar RCA. Dit is zwart-wit wanneer het niet correct is geimplementeerd aan de zendende kant.

Zoals Het Leoh-paard aangeeft: pak de component ingangen. Volgens de google image search heb je daar waarschijnlijk een kabel van.

Anders zoiets:

https://www.bol.com/nl/p/...14150482-9200000067057333