Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Dat heb ik ook al een paar keer gemerkt, en snapte er dan geen hol van. Ook met nog meer notificaties lijkt het soms willekeurig om te draaien.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Heel herkenbaar inderdaad. Dit gebeurd op zowel mijn telefoon, PC als tablet. (Android 7.0, Windows 7, Windows 10)
[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 10-02-2017 10:14 ]
Ik kan dit inderdaad reproduceren. Heel vreemd.. Ik ga er een ticket voor maken
Intentionally left blank
Zou het komen door het feit dat er maar 8 notificaties zichtbaar zijn en je zo met 8 ongelezen de oudste boven krijgt zodat de gebruiker niet de vraag heeft waar die ene ongelezen is bij het krijgen van 9e notifcatie voordat de oudste (of iig 1) is gelezen?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Zoiets is het wel ja. Eerst worden de ongelezen berichten opgehaald, en als dat er 8 of meer zijn worden die direct gebruikt. Als het er minder zijn wordt het aangevuld met de meest recente gelezen notificaties. In het laatste geval wordt de lijst nog een keer expliciet aflopend gesorteerd, maar in het eerste geval wordt er niet gesorteerd en zijn de berichten standaard oplopend op datum gesorteerd.Hero of Time schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:42:
Zou het komen door het feit dat er maar 8 notificaties zichtbaar zijn en je zo met 8 ongelezen de oudste boven krijgt zodat de gebruiker niet de vraag heeft waar die ene ongelezen is bij het krijgen van 9e notifcatie voordat de oudste (of iig 1) is gelezen?
De oplossing is om dus ook in het eerste geval al aflopend te sorteren. Dat is iets wat ik a.s. maandag wel even tussendoor kan fixen
Intentionally left blank
Ik heb dit lokaal gefixed; komt morgen mee met de release
Intentionally left blank
Pagina: 1