Horizon app geschikt maken voor smart tv's

Pagina: 1
Acties:
  • 15.632 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moglie38
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10-2024
Beste tweakers,

Wie heeft de kennis en mogelijkheid om de Ziggo Horizon app geschikt te maken voor een Smart TV.

Want als je dit op Telefoon en Tablet kan doen waarom niet op je tv.

Heb zelf een Samsung Smart Tv 6000 serie UHD.

Waarom! Omdat ik dan alleen een tv nodig heb en wifi om tv te kijken boven, geen kabel geen Extra kastjes

gewoon alleen een App die op android draaied op je TV. Lekker makkelijk voor boven.

De engine is er alleen de aanpassing nog. Heb al iemand gesproken van Ziggo het is mogelijk alleen ze

doen het niet. Wegens lekker verdienen aan de extra kastje wat je moet kopen/ huren. App staat namelijk al

gekoppeld aan je smart card.

8)

grtz mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:15

MsG

Forumzwerver

Is dit een verkapte rant op Ziggo? Zonder publieke API kan natuurlijk niemand zomaar een app maken die communiceert met de interne Ziggo-systemen. Dat ze het wellicht doen vanwege de extra inkomsten lijkt me altijd nog een legitieme keuze die Ziggo heeft.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-10 21:14
Is het niet makkelijker om het via de app op je telefoon/tablet te streamen samen met bijvoorbeeld een chromecast of interne streamontvanger?
Mij lijkt het dat wel mogelijk zou moeten zijn maar ze het op een of andere manier toch gaan tegenhouden inverband de kosten enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacBreQ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-01-2024
Ik snap 't probleem niet helemaal. Als je TV Android heeft, werkt de normale Horizon app uit de Play Store niet? Hoef je alleen maar op je Ziggo account in te loggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

MacBreQ schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:27:
Ik snap 't probleem niet helemaal. Als je TV Android heeft, werkt de normale Horizon app uit de Play Store niet? Hoef je alleen maar op je Ziggo account in te loggen...
Dat is dus het punt van de TS, die App is niet beschikbaar op Android-tv.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-09 19:14

dommerick

is domm

Is die app niet gewoon te sideloaden?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-10 00:03
Just to be sure, maar op de Samsung 6000 serie draait toch Tizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 15:27
Volgens Samsung wel:
Alle modellen in de 6-Series zijn voorzien van het nieuwste besturingssysteem: Tizen.
Dus al was de app beschikbaar voor Android TV (al dan niet door te sideloaden), dan heb je er nog niets aan.

[ Voor 23% gewijzigd door agoNITE op 09-02-2017 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:38

Nogne

>.<

dommerick schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 08:39:
Ik heb de Ziggo Go app geïnstalleerd via sideloading. En heb via een andere app er voor gezorgd dat de app in landscape mode opstart. Alleen als ik de stream start, blijft de "overige informatie" in beeld, waardoor de stream maar half beeld geeft. En de "volledig scherm" modus zorgt er niet voor dat de stream in volledig scherm afspeelt.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

dommerick schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 08:39:
Bij diverse televisies is de optie voor bronnen buiten de Playstore uitgeschakeld. Als het zo simpel was bestond dit topic denk ik niet ;-).

In een interview wat ik las zei Ziggo dat ze het niet ondersteunen omdat ze al ondersteuning hebben voor airplay en cast. Dan zou de TS het met een Chromecast kunnen oplossen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

app werkt niet via android, lijken ze te hebben geblocked. Ik heb een q10 pro box en daar doet de app het niet. Hij laadt wel maar streamed niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-10 00:03
Nogmaals ter verduidelijking, de televisie van de TS draait op Tizen en niet op Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacBreQ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-01-2024
MsG schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:53:
[...]

Dat is dus het punt van de TS, die App is niet beschikbaar op Android-tv.
Ah, gotcha. Ik ben niet echt bekend met Smart TV's, dus ik dacht dat er wellicht 'gewone' Android ipv Android TV op de TV zou staan. Maargoed, het is dus Tizen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:07

-tom-562

Oliesjeik

Als de app Chromecast ondersteund, zou ik gewoon een losse Chromecast erbij kopen. Anders je telefoon/tablet met een MHL adapter verbinden naar de TV

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogne schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 10:23:
[...]

Ik heb de Ziggo Go app geïnstalleerd via sideloading. En heb via een andere app er voor gezorgd dat de app in landscape mode opstart. Alleen als ik de stream start, blijft de "overige informatie" in beeld, waardoor de stream maar half beeld geeft. En de "volledig scherm" modus zorgt er niet voor dat de stream in volledig scherm afspeelt.
Heb ook de ziggo go app geïnstalleerd is het je al gelukt om volledig scherm te krijgen? zo ja hoe heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:34

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Dit gaat wel vrij ver het grijze gebied in qua "iets doen wat de producent niet wil"...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.