Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk casual gamen tijdens studies, 2 uur per dag proberen, als de tijd er is meer natuurlijk. Algemene zaken voor school werken, muziek, films kijken, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max prijs met toetsenbord en muis hou ik graag onder 1400, maar als het echt waard is dan wil ik deze 1600 wel uitgeven. Het liefst zo goedkoop mogelijk met goede kwaliteit
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb reeds een 25 inch IPS scherm van Asus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen enkele voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst redelijk stil en goede koeling. Dus geen hittebron in de kamer, het is daar al warm genoeg
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een laatste indruk over het lijstje, waar ik nog fouten heb gemaakt of waar ik zeker nog wat wil besparen. Aangezien het gaat om casual gaming ( veel MMORPGs, MOBAs,...) en af en toe de nieuwste games eens uitproberen. Het moet mij daar niet gaan om ultra 4K, maar gewoon goede soepele prestaties, waarbij ik tegelijk wat streams kan volgen en muziek luisteren etc etc.
Dit had ik reeds gemaakt
Voornamelijk casual gamen tijdens studies, 2 uur per dag proberen, als de tijd er is meer natuurlijk. Algemene zaken voor school werken, muziek, films kijken, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max prijs met toetsenbord en muis hou ik graag onder 1400, maar als het echt waard is dan wil ik deze 1600 wel uitgeven. Het liefst zo goedkoop mogelijk met goede kwaliteit
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb reeds een 25 inch IPS scherm van Asus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen enkele voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst redelijk stil en goede koeling. Dus geen hittebron in de kamer, het is daar al warm genoeg
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een laatste indruk over het lijstje, waar ik nog fouten heb gemaakt of waar ik zeker nog wat wil besparen. Aangezien het gaat om casual gaming ( veel MMORPGs, MOBAs,...) en af en toe de nieuwste games eens uitproberen. Het moet mij daar niet gaan om ultra 4K, maar gewoon goede soepele prestaties, waarbij ik tegelijk wat streams kan volgen en muziek luisteren etc etc.
Dit had ik reeds gemaakt
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 258,80 | € 258,80 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 146,- | € 146,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 269,70 | € 269,70 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 43,90 | € 43,90 |
| 1 | Corsair Gaming K70 Rapidfire (Azerty BE) | € 129,90 | € 129,90 |
| 1 | Corsair Vengeance M65 Performance Zwart | € 49,- | € 49,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 163,95 | € 163,95 |