Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen bron kunnen vinden voor John Kelly's uitspraak

Pagina: 1
Acties:

• RVervuurt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-09 09:17
Ik heb getracht de link uit het volgende artikel proberen te volgen, om zo bij de bron te komen. Ze noemen aan het einde "© Agence France-Presse", maar op https://www.afp.com/en kan ik geen nieuws vinden dat hierop lijkt.

Ik wil daarom vragen of jullie het artikel nog even dubbel kunnen checken bij betrouwbare bronnen, want nu lijkt het alleen maar stennis te schoppen zonder er een goede bron voor te hebben.

nieuws: VS overweegt visumaanvragers moslimlanden te vragen om socialemediaw...

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02:34

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Dit heb ik ook al in de comments onder het nieuwsbericht behandeld, maar bij deze hier nog een keer :)

Je punt dat de link naar AFP als bron niet helemaal goed was doorgevoerd, is juist. Dat is nu aangepast. Dank daarvoor. Er is nu verwezen naar de directe bron, de integrale opname van het verhoor van de commissie.

Echter, je conclusie dat het om nepnieuws zou gaan was op voorhand al ietwat kort door de bocht en is ook gewoon onjuist. Zie de integrale opname van het verhoor, dat nu onderaan het bericht is toegevoegd. Kelly spreekt daar wel degelijk over de wachtwoorden van social media accounts van visumaanvragers.