Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapoNL
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-01 21:52
Ik hoor graag adviezen en ervaringen qua apps voor op een android toestel waarmee mogelijk wordt gemaakt dat je bv. 2 verschillende whatsapps kan draaien en dan is het ook belangrijk dat de meldingen van beide whatsapps binnen komen, Of 2 verschillende facebooks naast elkaar of zelfs meer.

Ik heb geprobeerd Parallel Space maar hier zit reclame troep op helaas en is volledig gratis en geen premium functie of iets mogelijk. (om reclame etc uit te schakelen)
En zoals algemeen bekend; "Is iets gratis, dan ben jij vaak het product." 8)7

Verder qua functionaliteit op de reclame na werkt het wel goed.

[ Voor 4% gewijzigd door PapoNL op 08-02-2017 16:35 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:19

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapoNL
Thanks Rens maar het is niet alleen voor Whatsapp. Heb bericht iets aangepast hoop dat het nu duidelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 23:11

The Deaken

Nexus

nvmd

[ Voor 98% gewijzigd door The Deaken op 09-02-2017 16:13 ]

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-05 21:46
Op een Huawei Mate 8 en Mate 9 met Android 7.0 kan het zowel met Whatsapp als met Facebook. Het is dus in ieder geval wel mogelijk binnen Android. Maar ik geloof dat Huawei wel de eerste fabrikant is met deze optie. Geen idee of er al apps beschikbaar voor zijn, maar ik denk toch dat het in de kernel gebakken zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincent_1234
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:33
Neem een Xiaomi! Fantastische kwaliteit, zacht prijsje en jaren lang updates.
Zij hebben een hoop vernuftige features, waaronder clonen van apps: http://en.miui.com/thread-294136-1-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

vincent_1234 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 08:12:
Neem een Xiaomi! Fantastische kwaliteit, zacht prijsje en jaren lang updates.
Zij hebben een hoop vernuftige features, waaronder clonen van apps: http://en.miui.com/thread-294136-1-1.html
Dit. Ik heb op mijn Xiaomi gewoon de optie om elke app 2x te hebben, of een complete "second space", soort van 2e buroblad in je telefoon waar je alle apps nog eens kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik gebruik Disa voor mijn tweede Whatsapp account. Werkt prima.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-05 11:19
Ik gebruik sinds een paar maanden Go Multiple. Daar zit echter ook wel reclame in (hoewel ik daar alleen last van heb als ik de app zelf open, en niet geclonede apps). Af en toe mis ik alleen notificaties van nieuwe whatsapp berichten. Ik heb zelf het idee dat dat gebeurd als bijvoorbeeld Whatsapp geupdate is. Een clone wordt namelijk niet mee geupdate, die moet je zelf verwijderen en opnieuw clonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapoNL
Anoniem: 472287 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 08:14:
[...]

Dit. Ik heb op mijn Xiaomi gewoon de optie om elke app 2x te hebben, of een complete "second space", soort van 2e buroblad in je telefoon waar je alle apps nog eens kan hebben.
@intelligo
Deze Optie heb je ook bij General Mobile.
Maar dan krijg je alleen meldingen van het profiel wat actief is.
Want je creëert eigenlijk een Prive/Werk situatie op je toestel. (2 verschillende profielen op 1 toestel)
Nadeel bij GM je kan niet een mail account dubbel hebben uitgevoerd want een van de twee

Ik weet niet hoe dat met Xiaomi geregeld is?

Ik heb ook gelezen over apps die dit mogelijk maken dat er later altijd problemen zijn met de apps omdat je er onderhoud aan moet plegen. Het is helaas niet simpel gezegd installeren en auto update maar het vergt dus meer handelingen dan dat helaas.

Kortom er is tot op heden geen app die aan mijn wensen kan voldoen.
De gene die toch nog hoop zien, uiteraard sta ik nog steeds open voor mogelijke opties natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:19

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
PapoNL schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 16:36:
[...]
Thanks Rens maar het is niet alleen voor Whatsapp. Heb bericht iets aangepast hoop dat het nu duidelijker is.
Als je dat nu meteen had gezegd, had dat weer een stap gescheeld. Ik heb in ieder geval even je titel aangepast om het iets duidelijker te maken.
Pagina: 1