Mijn vraag
Zit er verschil in de snelheid /dekking tussen hollandse nieuwe en Vodafone?
Ik mag van de week een nieuw abbo afsluiten (binnen de laatste 2 maanden)
nu heb ik een hollandse nieuwe abonnement met 3G internet, echter als ik in de trein zit naar mijn werk blijft er weinig van 3G over. Het gaat zo ver achter uit dat whatsapp berichten langer onderweg zijn en ff op facebook / internet kijken niet meer mogelijk is.
Ook weet ik dat hollandse nieuwe nu ook over gaat/ is op 4G en het zelfde netwerk als vodafone gebruikt.
Maar zit er nog verschil in dekking/ snelheid? Dat hollandse nieuwe als het ware internet heeft met de rem er op?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Huidige abbo
Hollandse nieuwe met 3G internet
Samsung Galaxy Alpha
Nieuw Abbo
Vodafone? ... zo wie zo een abbo met 4G internet
Iphone 7
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
google, echter weinig duidelijkheid. Alleen kunnen vinden dat providers netwerken delen
Zit er verschil in de snelheid /dekking tussen hollandse nieuwe en Vodafone?
Ik mag van de week een nieuw abbo afsluiten (binnen de laatste 2 maanden)
nu heb ik een hollandse nieuwe abonnement met 3G internet, echter als ik in de trein zit naar mijn werk blijft er weinig van 3G over. Het gaat zo ver achter uit dat whatsapp berichten langer onderweg zijn en ff op facebook / internet kijken niet meer mogelijk is.
Ook weet ik dat hollandse nieuwe nu ook over gaat/ is op 4G en het zelfde netwerk als vodafone gebruikt.
Maar zit er nog verschil in dekking/ snelheid? Dat hollandse nieuwe als het ware internet heeft met de rem er op?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Huidige abbo
Hollandse nieuwe met 3G internet
Samsung Galaxy Alpha
Nieuw Abbo
Vodafone? ... zo wie zo een abbo met 4G internet
Iphone 7
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
google, echter weinig duidelijkheid. Alleen kunnen vinden dat providers netwerken delen