Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies gbic 10Gbit

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-11 22:35
Mijn vraag

Ik wil graag mijn server uitrusten met een Asus NIC PCIe 1x10GbE SFP+

Nu zag ik bij wimood van die gbic modules https://wimoodshop.nl/pro...-Mode-Module,-10G,-2-Pack

zijn die modules probleemloos te gebruiken in deze NIC of moet ik ergens rekening mee houden kwa compatibiliteit.

Alle reacties

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:19
controleer even bij de fabrikant? ik kan die NIC namelijk niet terug vinden?

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-10 09:59
https://www.asus.com/Comm...B10G578111S/HelpDesk_QVL/

Dat is de lijst welke ze officieel ondersteunen, staat momenteel maar 1 op..., al eens gegoogled na de combi ? of mail eens met Asus wellicht dat ze een updated list hebben (die op de site is van 23/9/2014)

Het is niet zo dat zo 123 elke sfp in elke kaart werkt, zo kan in b.v. mijn Ubiquiti hardware niet elke sfp (daarom neem ik die van Ubiquiti zelf zodat ik zeker weet dat ze werken)

[ Voor 24% gewijzigd door LightStar op 08-02-2017 09:54 ]

• Sjoak
mooie lijst met exact 1 gbic :)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat is het goede type. Bij dat soort nics hoef je er meestal niet van uit te gaan dat ze moeilijk doen qua sfp vendor.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Sjoak
ik ga het gewoon proberen werkt het prima werkt het niet ander plan :)

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nog belangrijker waar ga je de andere kant in stoppen denk een switch en ondersteund deze de gekozen SFP+ module?

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• Sjoak

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Oke maar ik kan mij niet voorstellen dat dit voor thuis is of wel ? Ben benieuwd of alle investeringen een daadwerkelijke performance geven.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• Sjoak
nee dit is voor een omgeving waar ik 1 server als zfs iscsi/nfs target maak en ik heb dan 2 host qemu kvm servers welke de data van die storage bak afhaalt.

daarom heb ik hoge troughput nodig ( ik hoop zon 400 a 500 MB piek te halen)
Pagina: 1