Toon posts:

Uitvallende ExperiaV10

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Ik heb internet van KPN via telefoonlijn om de haverklap valt de V10 uit en start op nieuw op. Ook wordt het internet soms erg traag normaal is het 3,5 Mb up en 0,5Mb down maar dan is het nog trager en verhelp ik het dan door een restart.
Nu heb ik een een fritzbox 7490 aangeschaft, dacht dat die het beter doet (lees ervaringen) Maar nu schijnt KPN alleen maar Experia boxen toelaat op haar netwerk inlog gegeven geven zij niet vrij. Aldus medewerker kpn ik moest maar kijken op de diverse fora om een oplossing te zoeken.
Weet iemand hoe ik toch direkt met fritzbox op internet kan?
...

Beste antwoord (via Verwijderd op 08-02-2017 10:45)

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-09 11:27
Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 22:37:
KPN Webcare heeft je een privébericht gestuurd.
Als je zomaar een privebericht stuurt ga je geen antwoord krijgen of een dom antwoord.

Daarnaast kan je die Fritzbox zonder problemen aansluiten (ook als KPN anders roept). VPI/VCI wil je op 8/48 en de PPPoA gebruikersnaam kan je uit de Experiabox overnemen. Het wachtwoord doet er niet toe, dus daar kan je gewoon kpn invullen.

Daarnaast is het redelijk normaal dat het internet vaak traag is met die snelheid. Je zit waarschijnlijk om de haverklap je upload bandbreedte vol te trekken.

Ook kan die V10 gewoon goed werken, en je had ook kunnen proberen om te kijken waarom die aldoor opnieuw opstart. Daarnaast kom je nu pas met en verhaal van splitters en kabels wat je misschien beter direct vooraf had kunnen vertellen. Een foto daarvan kan ook geen kwaad.
Als je die Fritzbox aansluit gaat KPN je iniedergeval niet zomaar met problemen helpen.

[ Voor 6% gewijzigd door RobinF op 08-02-2017 11:38 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-09 19:24

Matszs

><>

Dus als ik het goed begrijp heb je aan KPN alleen gevraagd hoe je de Fritzbox moet aansluiten maar niet of ze je probleem omtrent de Experiabox verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moest de splitter er tussen uithalen(om te testen), en ik had de telefoonkabel verlengd mocht maximaal 2m zijn en ik had 4m ronde kabel een platte was beter. zei die. Maar al met al ben ik niets verder gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bang dat dit momenteel is wat we je kunnen bieden. Het kan overigens wel erg de moeite waard zijn om eens op ons Forum rond te kijken. Daar staan veel tips en topics over wat wel en niet mogelijk is met onze Experia Box: k.pn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:38
Als ik je bericht lees, heb jij dus ADSL van KPN. Volgens mij vraag je de netwerk inloggegevens. Die is meestal KPN KPN.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-09 11:27
Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 22:37:
Als je zomaar een privebericht stuurt ga je geen antwoord krijgen of een dom antwoord.

Daarnaast kan je die Fritzbox zonder problemen aansluiten (ook als KPN anders roept). VPI/VCI wil je op 8/48 en de PPPoA gebruikersnaam kan je uit de Experiabox overnemen. Het wachtwoord doet er niet toe, dus daar kan je gewoon kpn invullen.

Daarnaast is het redelijk normaal dat het internet vaak traag is met die snelheid. Je zit waarschijnlijk om de haverklap je upload bandbreedte vol te trekken.

Ook kan die V10 gewoon goed werken, en je had ook kunnen proberen om te kijken waarom die aldoor opnieuw opstart. Daarnaast kom je nu pas met en verhaal van splitters en kabels wat je misschien beter direct vooraf had kunnen vertellen. Een foto daarvan kan ook geen kwaad.
Als je die Fritzbox aansluit gaat KPN je iniedergeval niet zomaar met problemen helpen.

[ Voor 6% gewijzigd door RobinF op 08-02-2017 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@RobinF sorry voor dat ik zo stom ben.
Pagina: 1