Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Groepsretour

Pagina: 1
Acties:

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-11 23:43
Wij willen zaterdag met 3 personen van Den Bosch naar Amsterdam Centraal, met de trein.

Enkele reis is € 15,30, retour het dubbele daarvan. Voor 3 personen zou dat neerkomen op € 91,80.

Echter, er bestaat zoiets als Groepsretour: met z'n 4'en er op uit voor maar € 55. Dat scheelt nog al.

Is 't ook mogelijk om deze met z'n 3'en te kopen? Of net te doen alsof je het voor 4 personen koopt, en dat de 4e dan "per ongeluk" uitvalt?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Bij de kruidvat zijn de dagkaarten weer in de aanbieding. Hele dag onbeperkt reizen in het weekend voor €14,- geloof ik. Dan kom je op 14*3 = 42, nog goedkoper. Dat niet iets?

https://www.kruidvat.nl/trein-dagkaart/p/2082039

Zie dat ze op de site er niet zijn, misschien in de winkel?

[ Voor 24% gewijzigd door Drowzz op 07-02-2017 21:09 ]

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
En anders is er nog de Bakker Bart-bon: voor € 19 per persoon koop je een retourtje en een kop koffie/thee + een lekkernij bij Bakker Bart.

http://www.spoordeelwinkel.nl/product/dagje-uit-bakkerbart

We are shaping the future

• Ardana
Alex) schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:11:
En anders is er nog de Bakker Bart-bon: voor € 19 per persoon koop je een retourtje en een kop koffie/thee + een lekkernij bij Bakker Bart.

http://www.spoordeelwinkel.nl/product/dagje-uit-bakkerbart
Die is enkel goedkoper als je ook bij Bakker Bart wat koopt :)

Maar de info over de Groepsretour is altijd van belang :)

• Alex)
Als je een dagje naar Amsterdam gaat ga je vast ook wel een keer wat eten en drinken. Twee vliegen, één klap. :P

• Ardana
Alex) schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:18:
Als je een dagje naar Amsterdam gaat ga je vast ook wel een keer wat eten en drinken. Twee vliegen, één klap. :P
Nope, we gaan bij iemand op visite... En die tegoedbon van Bakker Bart is enkel op de dag zelf geldig.

[ Voor 11% gewijzigd door Ardana op 07-02-2017 21:20 ]

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:34

ST10©DE

Dus.............

NS Groepsretour is een meermanskaart, geschikt voor minimaal 4 en maximaal 10 personen

Dus met drie personen gaat het niet lukken denk ik... tenzij die op het toilet zit oid....

Dat staat overigens op de site die je linkt notabele .

[ Voor 13% gewijzigd door ST10©DE op 07-02-2017 21:23 ]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-11 21:11
Als je wat googled zou dat moeten kunnen/mogen..

O.a op Facebook:

Beste Elian,

Dank voor je bericht. NS Groepsretour is bedoeld voor groepen vanaf 4 personen die op dezelfde dag een treinreis maken. Jullie kunnen opstappen op verschillende opstapstations in Nederland, maar dienen wel naar dezelfde eindbestemming te gaan. NS groepsretour begint vanaf 4 personen, je mag met 3 personen reizen, maar je betaalt wel voor 4 personen.

Hopelijk is het nu duidelijk.

Vriendelijke groet,

Leny

• Ardana
Thnx! Ik heb gegoogled, maar kennelijk de verkeerde zoektermen gebruikt!

• Max2000
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-11 15:38
Drowzz schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:08:
Bij de kruidvat zijn de dagkaarten weer in de aanbieding. Hele dag onbeperkt reizen in het weekend voor €14,- geloof ik. Dan kom je op 14*3 = 42, nog goedkoper. Dat niet iets?

https://www.kruidvat.nl/trein-dagkaart/p/2082039

Zie dat ze op de site er niet zijn, misschien in de winkel?
En als je er hier 3 van koopt dan zijn ze maar 12 euro per stuk. Dat scheelt dan in totaal toch al wel 6 euro als je er 3 koopt.
Dan kun je met z'n drieën voor 36 euro reizen op zaterdag.

Maar ik weet niet of ze nog in de winkels te verkrijgen zijn. Deze actie is altijd wel populair.

[ Voor 4% gewijzigd door Max2000 op 07-02-2017 21:33 ]

Spullekes te koop: https://tweakers.net/aanbod/user/826015/

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:53
Afgelopen zondag nog 2 Kruidvatkaartjes gekocht en gebruikt, Kruidvat in centrum van Utrecht had ze nog. Met 3 personen is dat volgens mij de goedkoopste optie.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Als je niet gaat zuipen en je hebt een auto. Ik parkeer altijd gratis in Abcoude en pak vanaf daar de trein/metro naar A'dam. Bevalt me altijd goed.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-11 16:09

Chakotay

Lick here to continue

Hoe werkt dat eigenlijk als je geen losse kaartjes koopt, kan je met 1 chipkaart meerdere keren inchecken voor meerdere personen hebben, of heeft iedereen een eigen kaart (met €20 saldo) nodig?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:44

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

FAcebook word je doodgegooid met groepen. Ken veel mensen die regelmatig Amsterdam - Groningen reizen voor 7 euro :D

Professioneel Heftruck Syndroom

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-10 17:00
Klopt ik had het ook gehoord van expats en studenten uit het buitenland. Die reizen allemaal voor 7 euro per dag. Ik heb het ook een paar keer gedaan via die FB groepjes, en het werkt perfect.

Je moet wel vantevoren geld overmaken naar een persoon die dan voor 10 personen zo'n groepsretour koopt, dus er is een klein risico dat die je oplicht, maar in de praktijk is die kans ca. 1% ofzo dus het is zeker de moeite waard.

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:12
Chakotay schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:15:
Hoe werkt dat eigenlijk als je geen losse kaartjes koopt, kan je met 1 chipkaart meerdere keren inchecken voor meerdere personen hebben, of heeft iedereen een eigen kaart (met €20 saldo) nodig?
Nee, dat kan niet, iedereen heeft een eigen kaart (met saldo) nodig.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Alex)
NS heeft weer een nieuwe actie, de "treinpakkers". Ze verkopen ook dagkaarten: € 16 voor 1 persoon (doordeweeks geldig na 9:00) en een weekenddagkaart voor 2 personen voor € 26.

http://ns.nl/treinpakkers

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Je kan ook met de auto en laatste stukje OV.

Parkeren kost (bv) bij VUMC 1 euro en vanaf daar kun je met de metro of tram naar Cs
Een P+R GVB kaart voor 3 personen kost 5,90

Enige: Iemand moet in het bezit zijn van een auto en geen behoefte hebben aan alcohol.

Netto wel de goedkoopste optie. Zelfs met een onzuinige auto (1:10, benzine) zit je in totaal op 30 euro retour met zn 3-en
Met een 1:20 dieseltje zakt dat naar 17 euro ofzo

[ Voor 8% gewijzigd door DJSmiley op 12-02-2017 18:57 ]

Pagina: 1