Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop convertible

Pagina: 1
Acties:

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11 16:01
Wat ga je met je laptop doen?

Windows 10, photoshop (simpel), youtuben, browsen, tekstverwerken, liefste met een stylus noties maken (gebruik nu veel evernote, maar wil eventueel wel overstappen op Onenote en wat eenvoudige spellen (prison architect, factorio .. niet te grafisch veeleisend)

Wat is je budget?

1000 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

Ja ik ben dan ook op zoek naar een convertible.
Werk:
Momenteel gebruik ik mijn surface RT veel om leerlingen te begeleiden die via de tablet werken, waarbij ik met de tablet in mijn hand rondloop en kan bijspringen daar waar nodig. Daarnaast maak ik nu veel notities op een uitwisbaar notitieblok en maak er dan een scan van zodat dit in Evernote komt. Maar het zou nog fijner zijn als ik direct handgeschreven notities in Evernote of Onenote kan zetten.
Thuis gebruik ik de laptop/tablet dan voor de studie. Sluit hem aan op een externe monitor en werk dan met statistische programma's zoals SPSS.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Ik wilde graag een surface Pro, maar heb wel 8gb werkgeheugen nodig lijkt mij en deze is dan ook te ver buiten mijn budget. Zeker omdat ik het toetsenbord er ook nog bij moet kopen. Ik ben nog wel erg tevreden over de inzetbaarheid en stevigheid van mijn surface RT.

pricewatch: Microsoft Surface Pro 4 (Core i5, 8GB, 256GB) Zilver

Ik twijfel erg over de Acer Switch Alpha 12, aangezien hier een stylus bij zit een i5 skylake, toetsenbord en 256GB SSD.

pricewatch: Acer Switch Alpha 12 SA5-271-55K2 Zwart

Tevens ben ik benieuwd naar wat jullie ervaring is met Tweedekans van Coolblue

https://www.tabletcenter....lpha-12-sa5-271-55k2.html. Dit scheelt bijna 100 euro en er zit nog steeds 2 jaar garantie op, maar nogmaal koop ik altijd nieuwe producten.

Maar misschien zie ik nog een alternatief over het hoofd.

** Ik begrijp dat ik wel een usb-c 3.1 docking station moet kopen om de acer te gebruiken als desktop?

Bij voorbaat dank

[ Voor 29% gewijzigd door GeNiTaLiX op 07-02-2017 21:02 ]