Apple account verwijderen zonder wachtwoord?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.213 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 882909

Topicstarter
Van mijn vorige baas heb ik een Mac Book Pro gekregen die ik ook na einde dienstverband mocht houden. Hij heeft de Mac geïnstalleerd met zijn eigen Apple-account. Helaas is het nu niet meer mogelijk om contact te krijgen met hem, waardoor het niet meer mogelijk om mijn eigen Apple account als hoofdaccount in te zetten. Dit is al 1,5 jaar zo, maar inmiddels functioneert mijn laptop steeds trager omdat hij updates nodig heeft.

Iemand een idee hoe ik dit Apple-account kan verwijderen (zonder dat ik dus het wachtwoord weet) en mijn eigen Apple-ID als hoofdaccount kan installeren?

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 597256

Tja, net 1 dag geregistreerd en dan zo'n vraag, heel kort dit is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-05 12:39
Ik neem maar even aan dat het verhaal waar is, maar het verhaal is wel apart.

Maar mijn 1e gedachte is: neem contact op met de ex-baas? Die wilt je vast wel eventjes helpen.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je zult toch echt contact op moeten nemen met de originele eigenaar van de MacBook en deze stappen doorlopen. Iedere andere manier is het omzeilen van een beveiliging, waarmee we je hier niet gaan helpen. Hoe vervelend ook, wij kunnen niet controleren of jij de computer legitiem hebt verkregen. Dit topic gaat derhalve op slot.

[ Voor 8% gewijzigd door Daedalus op 07-02-2017 17:24 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.