iPhone 7 glazen screenprotectors laten los aan de randen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edvanes
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:39
Hallo! Ik vroeg mij af of meer mensen tegen het volgende zijn aangelopen: geen enkele glazen screenprotector wilt volledig hechten aan de randen van m'n iPhone 7.

Zojuist ook een screenprotector laten aanbrengen in de Apple Store in Den Haag maar ook daar laat de screenprotector los aan de randen.

Ik baal hier zelf best wel van; wil graag een goede glazen screenprotector om krassen e.d. te voorkomen. Uitleg van de Apple Store: de bolling van het glas kon per telefoon afwijken waardoor op sommige telefoons een glazen screenprotector niet volledig aansloot.

Herkent iemand dit probleem en heeft iemand dit verder uitgeplozen? Apple wilt dit namelijk niet repareren/oplossen en zoals gezegd irriteert dit me behoorlijk.

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Als je zo'n Belkin screenprotector hebt laten installeren bij de Apple Store en hij laat aan de randen los, dan mag je toch terug gaan zodat ze er een nieuwe erop plakken? Ik heb mijn Belkin screenprotector bij de Amac laten plakken en die zeiden nog als hij binnen twee weken los laat, moest ik terug komen. Nu zijn we al twee maanden verder en zie nu dat hij beetje loslaat bij de home knop.

Ik ben verder geen fan meer van glazen protectors. Zijn te dik en de randen voelen gewoon niet lekker aan. Bij Aliexpress heb je wel curved protectors. Heb je bijvoorbeeld zoiets al geprobeerd?

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Dik is ook maar een overstatement. Want je plakt die dingen omdat ze een veiliger gevoel geven. Als je dat niet hebt of ervaart. Zou ik ze niet er op plakken en gewoon naked gaan.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edvanes
Dank voor je reactie!

Dit was al de 5de die er opgeplakt was en aan de randen loslaat.

Ik heb:
2x panzerglass,
1x het glas bij m'n peel case,
1x een goedkope uit china
en dus nu die Belkin er opgehad.

Alle 5 hechten niet aan de rand.

Ook de 3d rounded zoals die van Peel laten helaas aan de randen los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:03

SuBBaSS

-has Ryzen

Rare uitleg van Apple? Geven ze min of meer toe dat er productie-issues zijn als ze zeggen dat de bolling van het glas per toestel af kan wijken.
Daarnaast: hij is door een genius aangebracht en hoewel het wel om een "3rd party product" gaat, wordt het door Apple geleverd en mag je wel verwachten dat het doet wat het moet doen.
Dat je nu afgewimpeld lijkt te worden komt zeer twijfelachtig op me over. Niet dat ik je verhaal niet geloof maar dat je zo met een kluitje het riet in wordt gestuurd.
Als de goede werking van het product niet gegarandeerd kan worden dan moet apple dit herstellen en lijkt me dat het product dan beter ook niet meer geleverd kan worden.

Ik zou je adviseren contact op te nemen met applecare, het verhaal uit te leggen en te zeggen dat je niet akkoord bent met de geboden oplossing. Als het goed is wordt je dan in contact gebracht met een senior advisor die hier op hoger niveau melding van kan maken.
Voor de volledigheid zou ik ook even product feedback bij apple achterlaten via http://www.apple.com/feedback/iphone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edvanes
Reactie vanuit de chat was:

Onze iphones zijn inderdaad niet ontworpen om compatibel te zijn met derdepartij-artikelen, het enige dat ik je kan aanraden in dit geval te onderzoeken is alternatieven om te kijken of er betere screenprotectors zijn en eventueel online kijken of er nog mensen zijn die last hebben van dit specifiek probleem.

Zojuist telefonisch contact gehad met de senior advisor. Ik ga foto's maken en deze naar 'm mailen waarna hij contact opneemt met de ingenieurs om te kijken wat het probleem is. Moet zeggen dat zowel op de chat als telefonisch zeer vriendelijk geholpen te zijn. Stuk netter dan in de winkel.

Opmerkelijk was wel dat ze in de winkel aangaven dit vaker waren tegen gekomen. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruiser90
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-04 13:52
Ik heb zelf vanaf het moment dat ik mijn iPhone 7 plus binnen kreeg een glazen screen protector erop geplakt. Sindsdien nog geen last van los latende randjes of iets dergelijk.
Ik heb zelf deze screenprotector:
https://www.amazon.co.uk/dp/B01JLXI3CS

[ Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 08-02-2017 15:51 . Reden: referral ]

Volvo EX30 SMER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
edvanes schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 17:47:
Reactie vanuit de chat was:

Onze iphones zijn inderdaad niet ontworpen om compatibel te zijn met derdepartij-artikelen, het enige dat ik je kan aanraden in dit geval te onderzoeken is alternatieven om te kijken of er betere screenprotectors zijn en eventueel online kijken of er nog mensen zijn die last hebben van dit specifiek probleem.

Zojuist telefonisch contact gehad met de senior advisor. Ik ga foto's maken en deze naar 'm mailen waarna hij contact opneemt met de ingenieurs om te kijken wat het probleem is. Moet zeggen dat zowel op de chat als telefonisch zeer vriendelijk geholpen te zijn. Stuk netter dan in de winkel.

Opmerkelijk was wel dat ze in de winkel aangaven dit vaker waren tegen gekomen. Ik ben benieuwd!
Grote kans dat je toestel wat krom is. Leg hem maar eens met het scherm op de tafel en tik voorzichtig op de hoeken. Wel even zeker weten dat je een kaarsrecht tafelblad hebt.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 940993

Ik heb precies hetzelfde probleem. Zojuist opnieuw een protector er op laten plakken (derde keer) en ook die hecht niet aan de randen. Volgens de winkelier die hem plakte, heeft hij dit nog niet eerder gezien bij een iPhone 7. Hij zegt dat het scherm dus niet vlak is. Het is dus echt wel een product afwijking. Hopelijk geeft het geen andere problemen. Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403231

Edge hazing ontkom je bijna niet aan daar de iPhone afgeronde randen heeft en screenprotectors recht zijn. Dat het echter helemaal niet hecht heb ik nog niet eerder gehoord of gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:35
7 plus hier, glazen Belkin protector bij Apple laten aanbrengen zo'n 6 maanden geleden en zit nog steeds perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-05 20:38
Heb een generieke glazen screenprotector van de Mediamarkt, maar deze blijft inderdaad ook niet goed plakken. Is dit niet gewoon inherent een probleem met dit soort screenprotectors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403231

Wat wordt er nu exact bedoeld met "blijft niet plakken"?
Bedoel je dan edge hazing zoals ik hierboven heb aangegeven en waar dus niets aan te doen is of komt de protector echt daadwerkelijk los?
Pagina: 1