Mijn vraag;
Ik ben op zoek naar Stock android of Nearly stock android phones.
Op internet heb ik al verschillende zoek opdrachten uitgevoerd maar kwam daar niet echt mee uit.
Ik hoop hier met behulp van andere tweakers met diverse ervaring daar verder mee te komen.
Relevante software en hardware die ik gebruik;
Nvt
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb;
General Mobile....
(getest)
Google Nexus (mogelijke optie)
Google Pixel (mogelijke optie)
Android One is ook wel bekend bij mij maar heb daar ook verschillende zoekopdrachten op gedaan en kom dan niet verder dan een General Mobile of Motorola.
Wat belangrijk is:
Dat de toestellen direct met Google of in korte tijd daarna een update krijgen wanneer er een beveiligingsupdate of andere update is. Het is namelijk voor zakelijk gebruik en niet privé.
En het moet standaard van zichzelf Stock of Nearly stock zijn. Het is niet de bedoel zelf een rom er op te zetten.
Budget:
nvt
Ik ben op zoek naar Stock android of Nearly stock android phones.
Op internet heb ik al verschillende zoek opdrachten uitgevoerd maar kwam daar niet echt mee uit.
Ik hoop hier met behulp van andere tweakers met diverse ervaring daar verder mee te komen.
Relevante software en hardware die ik gebruik;
Nvt
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb;
General Mobile....
Google Nexus (mogelijke optie)
Google Pixel (mogelijke optie)
Android One is ook wel bekend bij mij maar heb daar ook verschillende zoekopdrachten op gedaan en kom dan niet verder dan een General Mobile of Motorola.
Wat belangrijk is:
Dat de toestellen direct met Google of in korte tijd daarna een update krijgen wanneer er een beveiligingsupdate of andere update is. Het is namelijk voor zakelijk gebruik en niet privé.
En het moet standaard van zichzelf Stock of Nearly stock zijn. Het is niet de bedoel zelf een rom er op te zetten.
Budget:
nvt
[ Voor 26% gewijzigd door PapoNL op 08-02-2017 10:41 . Reden: Opmerking Mod ]