Beste,
Ik ben nieuw op dit forum maar wil toch graag een oproep doen.
Al enige tijd heb ik het plan om een NAS systeem te laten bouwen. Ik ben student fotograaf en heb tientallen volle harde schijven liggen welke ik graag op 1 geordende nette plek zou willen archiveren.
Zelf heb ik een 'oude' PC staan welke eventueel nog bruikbaar zou kunnen zijn vh bouwen van de NAS.
Ik weet dat een NAS bouwen zelf mogelijk is, maar zelf kom er simpelweg niet aan toe en of heb de kennis niet. Vandaar ook dat ik het graag uit wil laten besteden aan een professional.
klein gegeven:
Ik werk zelf op een MacbookPro uit 2011
Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen met adressen of bedrijven die dit voor een particulier/zzp-er zoals ik kunnen doen?
klein overzicht van de ongebruikte PC welke ik nog heb staan wellicht zijn enkele onderdelen behuizing, moederboard nog goed genoeg vh bouwen van de NAS
- Coolermaster Centurion 590 No PSU
- Be-Quiet Purepower 530W PSU
- Moederboard intel Asus P6T SE S1366
- Processor Intel Core i7 920 (2,66/8MB)
- Kingston Value 3x2048MB DDR3 1333 KVR 1333D3N9K3/6G
- SAMSUNG HD 1 TB SATA-2 7200rpm 32MB HD103UJ
- VGA XFX Geforce GT220 1GB PCI-E
Ik ben nieuw op dit forum maar wil toch graag een oproep doen.
Al enige tijd heb ik het plan om een NAS systeem te laten bouwen. Ik ben student fotograaf en heb tientallen volle harde schijven liggen welke ik graag op 1 geordende nette plek zou willen archiveren.
Zelf heb ik een 'oude' PC staan welke eventueel nog bruikbaar zou kunnen zijn vh bouwen van de NAS.
Ik weet dat een NAS bouwen zelf mogelijk is, maar zelf kom er simpelweg niet aan toe en of heb de kennis niet. Vandaar ook dat ik het graag uit wil laten besteden aan een professional.
klein gegeven:
Ik werk zelf op een MacbookPro uit 2011
Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen met adressen of bedrijven die dit voor een particulier/zzp-er zoals ik kunnen doen?
klein overzicht van de ongebruikte PC welke ik nog heb staan wellicht zijn enkele onderdelen behuizing, moederboard nog goed genoeg vh bouwen van de NAS
- Coolermaster Centurion 590 No PSU
- Be-Quiet Purepower 530W PSU
- Moederboard intel Asus P6T SE S1366
- Processor Intel Core i7 920 (2,66/8MB)
- Kingston Value 3x2048MB DDR3 1333 KVR 1333D3N9K3/6G
- SAMSUNG HD 1 TB SATA-2 7200rpm 32MB HD103UJ
- VGA XFX Geforce GT220 1GB PCI-E