Ik heb 2 harde schijven en 2 cd-rom drives. E is een cd-rom en F is een CDR drive. Nu krijg ik F:\ is not accessible sinds gisteren. Ik heb er al meerdere lege cd's in gedaan maar hij blijft de melding geven.
Gebruik je Direct CD ofzo
Eat right. Stay fit. Die anyway.
Het lijkt mij dat je dat ook niet met lege CD's moet testen. Lege CD's geven bij mij altijd "Drive is not accessible".
Drive even schoonpoetsen en afstoffen, schone (beschreven) CD pakken en nog maar eens kijken.
Drive even schoonpoetsen en afstoffen, schone (beschreven) CD pakken en nog maar eens kijken.
Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel
It's not a bug, it's a feature.
Maw het hoort toch zo? Een lege cd is toch niet accesible. Test eens met een volle.
Maw het hoort toch zo? Een lege cd is toch niet accesible. Test eens met een volle.
Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie
Het kan wel. Met direct CD ofzo. Als je dan een lege CD plaats dat laat ie ook echt een lege CD zien. Doet ie bij mij ook met Easy CD Creator 4. Dan geeft ie geen foutmelding. Ik gebruik het nooit. Als ik een CD fik, doe ik dat wel in een brandpriggie zelf en niet slepend naar de explorer.
Eat right. Stay fit. Die anyway.