Na het lezen van dit topic deel ik de mening van @
Hackus.
Door jouw korte en inhoudsloze topicstart, moeten de mensen die jouw willen helpen zelf op zoek gaan naar de specs van deze laptop. Ofwel omdat jij een zeer karige startpost geeft (of dat luiheid is durf ik dan niet te zeggen, maar zo kan het wel overkomen) moet iedereen die je wil helpen zelf op onderzoek uit.
Jij bent hier degene die om hulp vraagt, dan mag je er ook wel wat moeite instoppen!
Bovendien is er ook al een aantal keer gevraagd waarvoor je de laptop gaat gebruiken, daar heb ik ook nog geen antwoord op gezien. Dat maakt het erg moeilijk om je vraag te beantwoorden.
Het scheelt natuurlijk nogal wat of je de laptop alleen gebruikt om wat op te surfen en af en toe een Word documentje te typen, of dat je hem gebruikt om te gamen of CAD tekeningen te maken of zo.
Je geeft ook een aantal keer aan dat mensen informatie geven die je al weet, echter kunnen wij niet in jouw hoofd kijken. Als jij niet deelt wat je al weet en wat je al onderzocht hebt, dan zal er informatie gegeven worden die al bekend is bij je.
Ofwel, het zou erg gewaardeerd worden als je zelf eerst wat meer moeite doet om in ieder geval een volledige en uitgebreide startpost te geven.
PS Het is handig om de quote knop te gebruiken als je iemand quote, maar ik zie dat je die inmiddels gevonden hebt
PPS Het wordt op Tweakers niet gewaardeerd om meerdere posts achter elkaar te zetten. Je dient dan je eerste post te bewerken en aan te vullen.
[
Voor 7% gewijzigd door
TheFes op 09-02-2017 09:47
]