Best artikel aanpassen gezien het foutief is. Zie ook:
nuveo in 'nieuws: StemWijzer gaf inzicht in alle gegeven stemadviezen'
nuveo in 'nieuws: StemWijzer gaf inzicht in alle gegeven stemadviezen'
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -
Maar in de reactie van de onderzoeker:Via de developer console van Chrome kunnen hierbij aanpassingen gemaakt worden. Een groot beveiligingsprobleem zou dit niet zijn.
Ergens zit dus van iemand een interpretatie. Ik zou wel willen aanraden om het feitelijke risico zo juist mogelijk te plaatsen.En dat verhaal met Sijmen Ruwhof zal iets van een oude fittie te zijn. Dat weet ik niet precies. Wat ik wel weet is dat de gebruikersinvoer blijkbaar onvoldoende werd gefilterd waardoor je gegevens kon toevoegen aan de database. Dat is dus een ernstig veiligheidsprobleem. Iemand anders heeft dus die injection gedaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Eagle Creek op 07-02-2017 18:07 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Het klopt dat het een aanvulling was op een al bestaand artikel. Mijn verwachting is echter dat een nieuwsredactie eigen analyse doet op nieuwsberichten voordat die overgenomen worden. Zeker van tweakers, aangezien dit een technische site is, verwacht ik dan dat er een noot bij wordt gemaakt dat onduidelijk is of de gewraakte termen van de stemwijzer of gebruikers daarvan afkomstig waren.Olaf schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 17:33:
Hoezo nepnieuws en foutief? Dit is toch gewoon een aanvulling op het bestaande artikel? Ik heb de reactie vanmiddag extra belicht in een update. Dank voor het melden daarvan.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq