E-mail bij Mentiontag

Pagina: 1
Acties:

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Vandaag is de nieuwe functie gelanceerd: plan: Mentiontag - XL community-pick iteratie #100. en staat er in de post dat je kan instellen of je wel of geen notificatie wilt ontvangen via: https://tweakers.net/instellingen/notificaties/.

Ik kan daar echter alleen 'Op de website' uit en aanvinken, maar ik krijg er ook een e-mail van. Ik zou graag ook de e-mails uit willen zetten.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
inderdaad, wel met @rens-br eens. Zou handig zijn als dit kon.

offtopic:
sorry Rens! het moest gewoon even

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Er moest op de server nog wat gerestart worden om de nieuwe code in te laden. Zou als het goed is vanaf nu niet meer voor moeten komen :)

Intentionally left blank

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
crisp schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:29:
Er moest op de server nog wat gerestart worden om de nieuwe code in te laden. Zou als het goed is vanaf nu niet meer voor moeten komen :)
@crisp Ik heb van de bovenstaande mention van corset helemaal geen notificatie gehad. Staat die feature uit in de SB?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik kan helemaal niet aanzetten dat ik er per mail een notificatie van wil ontvangen. Zou wel fijn zijn als dat juist wel kon :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

rens-br schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:30:
[...]

@crisp Ik heb van de bovenstaande mention van corset helemaal geen notificatie gehad. Staat die feature uit in de SB?
Nee, het is niet forum-afhankelijk...
DennusB schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:32:
Ik kan helemaal niet aanzetten dat ik er per mail een notificatie van wil ontvangen. Zou wel fijn zijn als dat juist wel kon :)
Het is een bewuste keuze om dergelijke notificaties niet via e-mail aan te bieden. Als je daar vragen over hebt dan kan je die stellen in Mooie Features :)

Intentionally left blank

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

@crisp

Een vraagje over de rechten en deze feature.
Ik heb HK toegang en ik plaats daar @bobsquad , die had HK rechten maar is daar gebanned. Krijgt hij dan een notificatie te zien als hij daar genoemd wordt :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:02
aReaRe schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:58:
@crisp

Ik heb HK toegang en ik plaats daar @bobsquad , die had HK rechten maar is daar gebanned. Krijgt hij dan een notificatie te zien als hij daar genoemd wordt :?
En als we dat breder trekken: wat gebeurt er als iemand geen HK rechten heeft, maar wel genoemd wordt? Wat de reden van geen HKXS is, doet er dan niet toe.

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Jolke schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:03:
[...]

En als we dat breder trekken: wat gebeurt er als iemand geen HK rechten heeft, maar wel genoemd wordt? Wat de reden van geen HKXS is, doet er dan niet toe.
Beter omschreven :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

aReaRe schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:58:
@crisp

Jolke schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:03:
[...]

Er wordt gechecked of de ontvanger rechten heeft om de post met de mention te bekijken. Zo niet dan wordt er geen notificatie gestuurd.

Intentionally left blank

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

crisp schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:05:
[...]

[...]

Er wordt gechecked of de ontvanger rechten heeft om de post met de mention te bekijken. Zo niet dan wordt er geen notificatie gestuurd.
Bedankt voor het antwoord crisp.

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:02
@crispThanks, duidelijk.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

crisp schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:05:
[...]

[...]

Wordt er ook gechecked of er in hetzelfde bericht ook een quote aanwezig is? Merkte net een paar keer dat je van hetzelfde bericht tegelijk een quote- en mention-notificatie kan krijgen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zelfde idee als quote en thumbs up. Nu kan je dus van 1 post 3 notificaties krijgen door 1 persoon.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:14:
[...]

Wordt er ook gechecked of er in hetzelfde bericht ook een quote aanwezig is? Merkte net een paar keer dat je van hetzelfde bericht tegelijk een quote- en mention-notificatie kan krijgen.
Nee, daar heb ik geen moeite voor gedaan. De mention-functie is eigenlijk ook meer bedoelt om juist niet te hoeven quoten ;)

Intentionally left blank

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hero of Time schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:44:
Zelfde idee als quote en thumbs up. Nu kan je dus van 1 post 3 notificaties krijgen door 1 persoon.
Eigenlijk kun je per post oneindig veel notificaties krijgen van 1 persoon als iemand allemaal verschillene posts van jouw quotet in 1 post ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Room42 Kun je eigenlijk jezelf mentionen? :)

edit:
Nee dus :P

[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 14-02-2017 17:27 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Room42 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 17:27:
@Room42 Kun je eigenlijk jezelf mentionen? :)

edit:
Nee dus :P
Had ik ook al geprobeerd :)
Pagina: 1