[Glasvezel] Jaarcontract opzeggen bij verhuizing

Pagina: 1
Acties:
  • 3.804 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Topicstarter
Lieve mede-Tweakers,

Ik heb geprobeerd mijn glasvezel abonnement op te zeggen bij mijn huidige provider (TriNed) i.v.m. een verhuizing per 1 april. Dit feest gaat niet door aldus TriNed omdat ik een contract heb wat tot en met juni 2017 loopt; 3 maanden extra betalen dus. Probleem in deze is dat er op mijn nieuwe adres geen glasvezel geleverd wordt, dit heb ik ook aangegeven bij TriNed. Feit is dat dit, in mijn ogen, een kwestie van onmacht is. Ik zou graag mijn contract met TriNed continueren op het nieuwe adres maar het feit dat daar geen glasvezel geleverd wordt gooit dus roet in het eten. TriNed berust zich op het feit dat zij allerlei 'kosten' hebben en dus niet zomaar mijn contract stop kunnen zetten. Zelf vind ik dit erg kort door de bocht... :O

Ik heb al e.e.a. gezocht maar eigenlijk geen relevante informatie kunnen vinden. Ik vind via Google her en der forumposts van mensen met hetzelfde probleem echter de provider blijkt dan vaak wel op het nieuwe adres te leveren, m.i. staat de provider dan dus in zijn recht wanneer deze aangeeft het contract te kunnen overzetten op het nieuwe adres. :9

De situatie hier is dus wel degelijk anders. Ik ga verhuizen maar mijn provider heeft niet de mogelijkheid mij de dienst aan te bieden op het nieuwe adres (er ligt wel coax maar deze provider levert geen kabelinternet). Wat nu te doen? Ik denk/vermoed dat ik in deze in mijn recht sta om het contract te beëindigen omdat de provider mij tenslotte geen dienst of alternatief kan bieden. Wie heeft hier ervaring mee? Heeft iemand evt. een linkje naar wat jurisprudentie of wat juridische info over een dergelijke kwestie? M.a.w. heb ik gelijk of heeft de provider gelijk? _/-\o_

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Beste antwoord (via Harrie_ op 08-02-2017 10:23)

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Volgens mij werd hierboven wel een goed punt genoemd. Als je kijkt naar onderstaande bepaling:

"16.6 Indien de Klant verhuist naar een gebied waar TriNed geen Dienst levert, geldt dat de Klant en/of TriNed de Overeenkomst kan ontbinden, overeenkomstig de daarvoor geldende tarieven en bepalingen."

zou ik inderdaad proberen de verhuizing door te zetten. Aangezien TriNed dan niet meer kan leveren, zal TRINED moeten ontbinden.

Signature van nature

Alle reacties

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:34
niet opzeggen, maar verhuizing melden. Dat zij niet kunnen leveren is hun probleem

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Uit de voorwaarden:
"16.6 Indien de Klant verhuist naar een gebied waar TriNed geen Dienst levert, geldt dat de Klant en/of TriNed de Overeenkomst kan ontbinden, overeenkomstig de daarvoor geldende tarieven en bepalingen."

Zoals Tens zegt dus, leveren of ontbinden, niks afkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Topicstarter
_JGC_ schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:45:
Uit de voorwaarden:

Zoals Tens zegt dus, leveren of ontbinden, niks afkopen.
Die had ik zelf ook al gevonden en TriNed hierop gewezen, volgens TriNed betekent de 'daarvoor geldende tarieven en bepalingen' dat het hele jaarcontract betaald moet worden. M.a.w. ik mag mijn contract beëindigen maar ben ze dan nog wel 3 x maandbedrag schuldig. Totaal ridicuul natuurlijk... ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:35
Bijzonder - ik heb eenzelfde situatie met Ziggo, zij geven gewoon aan het contract te ontbinden, zonder extra kosten.

Beetje erg zielig van TriNed om je hiermee 3 maanden toch te laten betalen.Kan je eventueel het contract overdragen aan de nieuwe bewoners?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Topicstarter
Hammetje schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:56:
Bijzonder - ik heb eenzelfde situatie met Ziggo, zij geven gewoon aan het contract te ontbinden, zonder extra kosten.

Beetje erg zielig van TriNed om je hiermee 3 maanden toch te laten betalen.Kan je eventueel het contract overdragen aan de nieuwe bewoners?
Zou misschien wel kunnen maar dit vind ik de omgedraaide wereld. Ik moet dus kennelijk moeite gaan doen omdat TriNed zich in deze zeer inflexibel opstelt; en dan zou ik in deze ook nog als 'verkoper' moeten gaan optreden en de nieuwe bewoner, die aangegeven heeft 'dat glasvezel niet te vertrouwen', moeten overtuigen dat een contract bij TriNed het beste voor hem/haar is? Ammehoela! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:34
McLatey schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:51:
[...]

Die had ik zelf ook al gevonden en TriNed hierop gewezen, volgens TriNed betekent de 'daarvoor geldende tarieven en bepalingen' dat het hele jaarcontract betaald moet worden. M.a.w. ik mag mijn contract beëindigen maar ben ze dan nog wel 3 x maandbedrag schuldig. Totaal ridicuul natuurlijk... ;w
Nope, jij beëindigd het contract niet. Jij verhuist, en meldt dat netjes.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:27
Hoe lang ben je al klant? Na een jaar mag je maandelijks opzeggen:
Kan ik op elk moment opzeggen na een stilzwijgende verlenging?
Is uw abonnement voor telefonie, internet of televisie stilzwijgend verlengd? En wilt u overstappen? Dan mag u uw abonnement opzeggen wanneer u wilt. Er geldt dan voor u een opzegtermijn van maximaal één maand. Die maand gaat direct lopen op de dag dat u uw contract opzegt.

Let op, deze regel geldt alleen als uw abonnement stilzwijgend is verlengd. En niet als u contact hebt gehad met uw aanbieder over de verlenging en weer instemt met een nieuw abonnement. Vaak spreekt u dan weer opnieuw een looptijd af voor uw abonnement.
Bron: https://www.consuwijzer.n...ernet-televisieabonnement

Pro tip: zorg dat je met hen communiceert via mail/post en niet over de telefoon. Dan heb je het namelijk zwart op wit staan en heb je bewijs. Bel ook eens met Consuwijzer hoe zij hierover denken: https://www.consuwijzer.nl/contact

En mocht je Twitter hebben dan werkt dat vaak ook wel, om even een stekelige Tweet de wereld in te sturen ;) Of klachtenkompas.nl

De optie die 'Tens' noemt is ook wel een goede O-)

[ Voor 9% gewijzigd door ThinkPad op 07-02-2017 12:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-09 18:15
Klinkt bekend, maar dan mijn ervaring van Fiber,
Fiber maakt(e) het nog spannender,
bij verhuizing, €50,00 verhuiskosten, en je abbo wordt gelijk met 12 maanden verlengt,
bij verhuizen naar adres waar Fiber niet kan leveren, ook afkoop van resterend contract.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 18:09

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Of nog een keer proberen, misschien dat iemand anders van de support afdeling je wel kan helpen? Ik had iets soortgelijks bij KPN. Medewerker 1 & 2 gaven aan dat ik pech had, medewerker 3 vond dat ik gelijk had en zette het gewoon door. Anders een klacht indienen bij de klachtenafdeling, dat helpt ook vaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:16
Waarom is dit zo vreemd? Je kiest zelf voor een verhuizing? Trined niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

jopie schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:22:
Doorgaans kan je gewoon opzeggen bij een verhuizing wanneer de betreffende provider niet levert op het nieuwe adres. Het is dus wel degelijk vreemd. Kennelijk is Trined 1 van de zeldzame providers waar je alleen maar kan afkopen. Echt klantvriendelijke is het niet.
Trined zou dus voor mij in het rijtje terugkomen van de "klanten-bestrijdings diensten" en een reden zijn om geen contract met hun aan te gaan.

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Topicstarter
jopie schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:22:
Klopt, ik kies er zelf voor. Maar verhuizen doe je natuurlijk niet dagelijks dus het is altijd een reëele afweging om te verhuizen. Niemand gaat verhuizen om onder een abonnement uit te komen en niemand blijft een jaar ergens wonen omdat er nog een of ander abonnement loopt. In een ver verleden heb ik tijdens mijn studie nog een paar modules recht gevolgd en een term die daar nog van is blijven hangen is 'billijkheid'. Op het moment dat ik ervoor kies om te verhuizen (omdat dat voor mij een veel betere keus is dan in mijn huidige woning blijven zitten) dan is het vanuit de provider natuurlijk niet billijk wanneer de insteek is "dikke pech, dan moet je maar niet gaan verhuizen".
Sircuri schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:40:
[...]

Doorgaans kan je gewoon opzeggen bij een verhuizing wanneer de betreffende provider niet levert op het nieuwe adres. Het is dus wel degelijk vreemd. Kennelijk is Trined 1 van de zeldzame providers waar je alleen maar kan afkopen. Echt klantvriendelijke is het niet.
Trined zou dus voor mij in het rijtje terugkomen van de "klanten-bestrijdings diensten" en een reden zijn om geen contract met hun aan te gaan.
dit dus 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Harrie_ op 07-02-2017 13:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Sircuri schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:40:
[...]

Doorgaans kan je gewoon opzeggen bij een verhuizing wanneer de betreffende provider niet levert op het nieuwe adres.
Let wel dat is een gunst, geen recht.
McLatey schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:21:
[...]
Klopt, ik kies er zelf voor. Maar verhuizen doe je natuurlijk niet dagelijks dus het is altijd een reëele afweging om te verhuizen.
En bij die reeele afweging neem je natuurlijk ook alle kosten mee en dan ga je er natuurlijk vanuit dat je gewoon dat je 3 maanden TriNed moet betalen...
Niemand gaat verhuizen om onder een abonnement uit te komen en niemand blijft een jaar ergens wonen omdat er nog een of ander abonnement loopt. In een ver verleden heb ik tijdens mijn studie nog een paar modules recht gevolgd en een term die daar nog van is blijven hangen is 'billijkheid'.
Grappig hoe je de term contract blijkbaar vergeten bent...
Het zou wat zijn als iedereen blind contractbreuk kon doen bij een verhuizing, dat gaat dus ook niet. Het contract blijft in wezen vanuit rechtswege staan en het is aan de partijen onderling om er uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aangezien dit meer een juridisch iets is. Geef ik het topic even een schopje van IH naar SF. Daar hangen wat meer juristen rond dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Topicstarter
Gomez12 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:43:

En bij die reeele afweging neem je natuurlijk ook alle kosten mee en dan ga je er natuurlijk vanuit dat je gewoon dat je 3 maanden TriNed moet betalen...
Natuurlijk niet, zoals Sircuri al aangaf: "Doorgaans kan je gewoon opzeggen bij een verhuizing wanneer de betreffende provider niet levert op het nieuwe adres". Dat is mij ook bekend maar ik wist niet of dit billijkheid is van de provider in dit geval of gewoon in ons wetboek is gedekt, dat is toch niet geheel ondenkelijk?
Gomez12 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:43:

Grappig hoe je de term contract blijkbaar vergeten bent...
Het zou wat zijn als iedereen blind contractbreuk kon doen bij een verhuizing, dat gaat dus ook niet. Het contract blijft in wezen vanuit rechtswege staan en het is aan de partijen onderling om er uit te komen.
Ik kan hier wel op ingaan maar dat wordt weer zo'n epistel... Zullen we afspreken dat ik straks in mijn nieuwe woning alle voorwaarden van iedereen waar ik zaken mee doe erop na sla en precies uitzoek wat mijn juridische positie is voor het geval ik besluit om binnen een jaar na afsluiten van een contract te verhuizen? Doe toch eens normaal en heb wat begrip en empathisch vermogen voor het feit dat de gemiddelde persoon (en ik dus ook) zoiets vooraf toch niet had (kunnen) voorzien... Maar inderdaad: de provider staat in z'n recht en ik ben de malloot die het had moeten weten. Bedankt voor je bijdrage 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Contracten en andere juridische documenten kunnen we allemaal lezen. In die geest heeft uiteraard TriNed gelijk en staan ze in hun recht. Maar ik geloof niet dat dit onze TS ook maar iets helpt. Ik zou de stukken er op na moeten slaan, maar kan me indenken dat elke provider zo'n soortgelijke clausule heeft. Het is alleen de vraag of iedere provider deze letterlijk opvolgt of inderdaad samen met de gebruiker tot een compromis komt of er een hele andere invulling aan geeft (zoals gewoon kunnen opzeggen wanneer je verhuist buiten het servicegebied van de provider).

@TS ik denk dat je inderdaad in dit geval dikke pech hebt. Je zou kunnen proberen om het op een akkoord te gooien. 50-50 misschien? Je kan het altijd proberen.
Je zou sowieso moeten aangeven dat je Trined nooit meer als provider zou nemen en ook niet zal aanraden aan vrienden/familie.

Signature van nature

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

McLatey schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:07:
[...]

Natuurlijk niet, zoals Sircuri al aangaf: "Doorgaans kan je gewoon opzeggen bij een verhuizing wanneer de betreffende provider niet levert op het nieuwe adres". Dat is mij ook bekend maar ik wist niet of dit billijkheid is van de provider in dit geval of gewoon in ons wetboek is gedekt, dat is toch niet geheel ondenkelijk?

[...]

Ik kan hier wel op ingaan maar dat wordt weer zo'n epistel... Zullen we afspreken dat ik straks in mijn nieuwe woning alle voorwaarden van iedereen waar ik zaken mee doe erop na sla en precies uitzoek wat mijn juridische positie is voor het geval ik besluit om binnen een jaar na afsluiten van een contract te verhuizen? Doe toch eens normaal en heb wat begrip en empathisch vermogen voor het feit dat de gemiddelde persoon (en ik dus ook) zoiets vooraf toch niet had (kunnen) voorzien... Maar inderdaad: de provider staat in z'n recht en ik ben de malloot die het had moeten weten. Bedankt voor je bijdrage 8)7
Er is al eerder om gevraagd en is het meest relevante stukje informatie: Wanneer heb je het contract afgesloten? Als dat Juni 2016 was, dan hebben ze een punt. Ben je al langer klant, dan moet je even kijken naar de Wet van Dam
http://www.iusmentis.com/...jgend-opzeggen-verlengen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Laatst online: 23-09 09:45
Sircuri schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:57:
Contracten en andere juridische documenten kunnen we allemaal lezen. In die geest heeft uiteraard TriNed gelijk en staan ze in hun recht. Maar ik geloof niet dat dit onze TS ook maar iets helpt. Ik zou de stukken er op na moeten slaan, maar kan me indenken dat elke provider zo'n soortgelijke clausule heeft. Het is alleen de vraag of iedere provider deze letterlijk opvolgt of inderdaad samen met de gebruiker tot een compromis komt of er een hele andere invulling aan geeft (zoals gewoon kunnen opzeggen wanneer je verhuist buiten het servicegebied van de provider).

@TS ik denk dat je inderdaad in dit geval dikke pech hebt. Je zou kunnen proberen om het op een akkoord te gooien. 50-50 misschien? Je kan het altijd proberen.
Je zou sowieso moeten aangeven dat je Trined nooit meer als provider zou nemen en ook niet zal aanraden aan vrienden/familie.
Ik vraag me af of dat zo is.
Draai het eens om, Trined kan niet meer aan zijn verplichtingen (dus zijn deel van het contract) voldoen. Is het dan niet logisch dat er kan worden ontbonden?

Of het klopt weet ik niet maar op https://www.vastelastenbond.nl/internet-tv/verhuizen/ staat het een en ander.

[ Voor 4% gewijzigd door Gadgeteer op 07-02-2017 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:25
Relevante vraag hier zijn de voorwaarden waarvoor je getekend hebt. Staat daar een verhuisbeding of niet?

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Volgens mij werd hierboven wel een goed punt genoemd. Als je kijkt naar onderstaande bepaling:

zou ik inderdaad proberen de verhuizing door te zetten. Aangezien TriNed dan niet meer kan leveren, zal TRINED moeten ontbinden.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:28
Gadgeteer schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:59:
[...]

Ik vraag me af of dat zo is.
Draai het eens om, Trined kan niet meer aan zijn verplichtingen (dus zijn deel van het contract) voldoen. Is het dan niet logisch dat er kan worden ontbonden?
Waarom zou Trined dat niet kunnen? Op het leveradres wat destijds is afgesproken kunnen ze leveren en is afgesproken dat ze een jaar lang daar leveren. Dat TS verhuist is niet hun probleem. Daar hebben zij niet voor gekozen. Maar zij hebben wel de infrastructuur, eventuele monteurs, modems / routers ed moeten inkopen / betalen. Daarom zou mijn mening zijn dat het afkopen van de overige maanden het netste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
.Maarten schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:09:
[...]

Waarom zou Trined dat niet kunnen? Op het leveradres wat destijds is afgesproken kunnen ze leveren en is afgesproken dat ze een jaar lang daar leveren. Dat TS verhuist is niet hun probleem. Daar hebben zij niet voor gekozen. Maar zij hebben wel de infrastructuur, eventuele monteurs, modems / routers ed moeten inkopen / betalen. Daarom zou mijn mening zijn dat het afkopen van de overige maanden het netste is.
Zoals ik aangaf, ik vraag het me af, je neemt namelijk een dienst af waarbij je een verhuizing mag aanvragen (zie eerdere quote uit AV). Er is dus afgesproken dat er een dienst wordt geleverd op een adres en dat de klant dat adres mag wijzigen. Er staan geen adressen bij die door Trined als uitzondering op die regel worden gezien.
Zie je dat het nog niet zo makkelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

*knip* Dit soort niet onderbouwde rants horen hier niet thuis.

[ Voor 65% gewijzigd door Yorinn op 07-02-2017 16:21 ]

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
Het relevante stukje is dus overeenkomstig de geldende tarieven en bepalingen. Wat bepalen de algemene voorwaarden daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
McLatey schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:07:
[...]
Imho is dat wel gewoon ongelovelijk opportunistisch gedacht.
Zou dit wettelijk uitgeschreven moeten zijn dan verval je in zulke details dat het echt niet meer bij te houden is.

Laat ik het eens andersom vragen met 2 anderssoortige verhuizingen :
- Je verhuist naar belgie stopt dan je telefooncontract denk je?
- Je verhuist naar de gevangenis, wat denk je dan dat er gebeurt met bijv je krantenabbonnement?

Maar ok, wat is dan nu eigenlijk de schade? Praten we over 30 euro per maand, of over 2000 euro per maand?

Want in principe vind ik het jouw fout (oftewel ik zal het niet snel een principezaak noemen) alleen heb ik het idee dat jij het een principekwestie vind, alleen dit soort principekwesties wordt al heel snel heel erg duur als het om 3 tientjes in de maand gaat.
Want in wezen verwacht ik niet dat een TriNed iets gaat doen behalve als jij niet betaalt er een incassoburo op zetten, terwijl het van jouw kant naar de rechter / tuchtcommissie oid zou moeten gaan want naar jou gaan ze niet luisteren, dit geintje zullen ze wel vaker aan de hand gehad hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:33
Het lijkt me vrij normaal dat indien de provider niet kan leveren op een nieuw adres het contract kosteloos beëindigd wordt.
Voor zover ik weer doen alle providers dat.
Kun je een heel verhaal gaan schrijven met verwijten naar TS maar dat slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Topicstarter
ASW1 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:01:
Het lijkt me vrij normaal dat indien de provider niet kan leveren op een nieuw adres het contract kosteloos beëindigd wordt.
Kun je een heel verhaal gaan schrijven met verwijten naar TS maar dat slaat nergens op.
Bedankt voor deze reactie _/-\o_ Fijn dat er Tweakers zijn die het wel begrijpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

McLatey schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:23:
[...]

Bedankt voor deze reactie _/-\o_ Fijn dat er Tweakers zijn die het wel begrijpen
Even ter aanvulling voor de geinteresseerde. KPN heeft wel degelijk een andere omschrijving van die specifieke situatie dan TriNed:

"18.2 Zowel de Klant als KPN kunnen de Overeenkomst
ontbinden indien de (i) de Klant is overleden of (ii) de
Klant is verhuisd naar een locatie waar KPN de Dienst
of een vergelijkbare Dienst niet kan leveren omdat het
door KPN geëxploiteerde of gebruikte netwerk geen
bereik heeft of anderszins niet is voldaan aan de voor
aansluiting noodzakelijke voorwaarden."

Dit is de clausule zoals ik hem ook ken en ik ging er ook gemakshalve van uit dat eigenlijk elke provider wel een soortgelijke clausule heeft. Kennelijk niet voor TriNed.

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:59
IANAL, maar als TriNed in het contract een leververplichting heeft staan, dan kun je gewoon je adreswijziging doorgeven en moet je ze daarna in gebreke stellen voor het niet nakomen van hun verplichtingen. Als zij hun deel niet nakomen hoef je jouw deel ook niet na te komen. Maar ja, wat een gezeur bij die club.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:42

EnnaN

Toys in the attic

SkiFan schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:30:
Het relevante stukje is dus overeenkomstig de geldende tarieven en bepalingen. Wat bepalen de algemene voorwaarden daarover?
Dat vroeg ik me dus ook af. Op zich kan dat gewoon betekenen dat je dus mag ontbinden, maar je dan dus wel moet afkopen, gezien dat de "geldende bepaling" daar voor is?

(ik zeg niet dat dat redelijlk is, of dat dat is wat andere partijen doen, ik bedoel nu gewoon gezien wat er actually in de voorwaarden staat. en volgens mij is dat niet "je mag opzeggen", maar "er mag tegen een tarief/volgens ene bepaling ontbonden wonden")

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Sircuri schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:32:
[...]
Dit is de clausule zoals ik hem ook ken en ik ging er ook gemakshalve van uit dat eigenlijk elke provider wel een soortgelijke clausule heeft. Kennelijk niet voor TriNed.
Wat is daar dan zo anders aan dan die van TriNed?

KPN zegt niet dat de ontbinding kostenloos is.

Het punt is ook niet het ontbinden, daartoe is TriNed ook wel bereid. Het punt is kostenloos ontbinden en eerlijk gezegd verwacht ik dat dat in geen algemene voorwaarden voorkomt omdat er gewoon te veel uitzonderingen zullen zijn.
ASW1 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:01:
Het is heel leuk dat je dat denkt maar simpel gezegd : Check het / kijk het na.
In wezen heb je grofweg 20 contracten bij een verhuizing, 15 gaan er doorlopen en 5 gaan er mogelijk gestopt worden, maar kijk die 5 dan ook na en ga niet gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Topicstarter
Ik blijf het een raar verhaal vinden. Mensen verhuizen nu eenmaal en het feit of je een contract ergens hebt lopen of niet is doorgaans geen beweegreden om niet te gaan verhuizen als dat feitelijk de meest wenselijke situatie is. Zoals ik ook al eerder zei: verhuizen doe je doorgaans ook niet jaarlijks.

Ook in de OP al aangegeven dat ik via google op allerlei kwesties uitkwam waarbij mensen dus een verhuizing aan willen grijpen om onder het contract uit te komen terwijl de provider gewoon levert op het nieuwe adres. Ik heb hierbij alle begrip voor de provider: je hebt een jaarcontract, je verhuist van locatie A naar B, het contract blijft gehandhaafd en je neemt de dienst op je nieuwe adres af.

De situatie is hier dus feitelijk wel anders: ik wil de dienst wel afnemen vanaf mijn nieuwe adres, maar ik kan dit niet omdat de provider hier niet levert. De mensen die hier roepen 'dan moet je maar niet verhuizen' en daar 'kies je zelf voor' vind ik persoonlijk te kort door de bocht gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
McLatey: Wat zeggen de algemene voorwaarden er specifiek over? Ik vind het overigens bepaald niet onredelijk dat het contract doorloopt dan wel afgekocht moet worden, De provider heeft ook investeringen moeten doen die geamortiseerd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Topicstarter
De voorwaarden zeggen specifiek het volgende:
16.6 Indien de Klant verhuist naar een gebied waar TriNed geen Dienst levert, geldt dat de Klant en/of TriNed de Overeenkomst kan ontbinden, overeenkomstig de daarvoor geldende tarieven en bepalingen.
Het is mij dus niet volledig helder wat de daarvoor geldende tarieven en bepalingen zijn.

Het werkwoord 'amortiseren' moest ik even opzoeken, maar ook na het lezen van enkele definities kan ik dit niet helemaal duiden? Wel een mooi woord verder...

Ik heb in dit topic meer gehoord dat de provider allerlei investeringen moet doen etc. Sorry, ik zie dit niet... De provider biedt glasvezel aan en betaalt die lijn toch wel (of ik nu wel of geen gebruiker ben), verder heb ik een gangbare Fritzbox in bruikleen die de provider volgens mij gewoon bij een andere klant weer in kan zetten. Ik zie echt totaal niet in hoe dit de provider geld kost èn waarom zou het de provider geen geld kosten als ik na 1 jaar opzeg? Eerlijk gezegd vind ik dit een grote drogreden, maar goed daar ging dit topic van origine ook niet over.

Ik vind het verbijsterend hoeveel mensen hier als een soort spokesperson van de provider optreden. Wie er in juridische zin gelijk heeft is 1 ding, een ander ding is dat de provider mij € 180,- wil laten betalen voor een dienst die ik niet kan afnemen zonder dat zij hier (mijns inziens) ook daadwerkelijk echt kosten voor maken. Als mens, met een beetje empathisch vermogen, kun je begrip hebben voor het feit dat ik hier dus niet blij mee ben. Het is mij in ieder geval inmiddels wel duidelijk wie hier VVD stemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:09
McLatey schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:25:

[...]

Het is mij dus niet volledig helder wat de daarvoor geldende tarieven en bepalingen zijn.

Het werkwoord 'amortiseren' moest ik even opzoeken, maar ook na het lezen van enkele definities kan ik dit niet helemaal duiden? Wel een mooi woord verder...

Ik heb in dit topic meer gehoord dat de provider allerlei investeringen moet doen etc. Sorry, ik zie dit niet... De provider biedt glasvezel aan en betaalt die lijn toch wel (of ik nu wel of geen gebruiker ben), verder heb ik een gangbare Fritzbox in bruikleen die de provider volgens mij gewoon bij een andere klant weer in kan zetten. Ik zie echt totaal niet in hoe dit de provider geld kost èn waarom zou het de provider geen geld kosten als ik na 1 jaar opzeg? Eerlijk gezegd vind ik dit een grote drogreden, maar goed daar ging dit topic van origine ook niet over.

Ik vind het verbijsterend hoeveel mensen hier als een soort spokesperson van de provider optreden. Wie er in juridische zin gelijk heeft is 1 ding, een ander ding is dat de provider mij € 180,- wil laten betalen voor een dienst die ik niet kan afnemen zonder dat zij hier (mijns inziens) ook daadwerkelijk echt kosten voor maken. Als mens, met een beetje empathisch vermogen, kun je begrip hebben voor het feit dat ik hier dus niet blij mee ben. Het is mij in ieder geval inmiddels wel duidelijk wie hier VVD stemt...
Even kort door de bocht: dat is juridisch gezien niet relevant. Feit is dat jij een jaarcontract hebt gesloten met TriNed. Jij kunt dit contract wegens omstandigheden (waar TriNed niets aan kan doen) niet (meer) nakomen. Strikt genomen staat TriNed dan ook volledig in haar recht. Zoals hier al eens is genoemd is er mogelijk nog een escape indien het jaarcontract inmiddels is verlopen en je geen nieuw contract bent aangegaan. In dat geval is het contract maandelijks opzegbaar. Zo niet, dan zou ik gewoon de drie maanden betalen en je energie steken in je verhuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Topicstarter
Is er een mod in de buurt? Gooi een slotje op dit topic alsjeblieft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:16
LOL, je komt hier met een vraag, beledigt vervolgens iedereen die het niet met je eens is en blijft op je standpunt staan. Waarom vraag je het dan?
Ja, het is netjes als Trined zegt "OK, je kiest er zelf voor om te verhuizen buiten ons gebied, hierdoor kun je geen gebruik maken van onze diensten en betaal je eigenlijk zonder er van te genieten. Hiervoor stellen we je schadeloos. De kosten die we maken voor onze service afdeling, de gehuurde glasvezel lijn met modem en ondersteuning nemen we voor lief en halen we van onze winst af of rekenen we door bij andere klanten."

OF ze redeneren: "als iemand de vrijheid wil om op te kunnen zeggen wanneer ze willen nemen ze een abonnement bij iemand die een maandcontract aanbied".

De keuze is aan hen, verplicht zijn ze tot niets. Ik ben benieuwd wat Ajax (fictief voorbeeld) doet als je zegt dat je van Amsterdam naar Maastricht verhuisd en je seizoenskaart wilt inleveren en je geld terug wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:30
McLatey schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:25:

[...]

Als je je zo ook opstelt richting TriNed, begrijp ik wel waarom ze niet zo veel zin hebben om iets uit coulance te doen en je gewoon - rechtmatig - het contract uit laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
McLatey schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:37:
Ik denk dat de meesten in dit topic jou oprecht proberen te helpen. Juridisch weet je inmiddels hoe de zaak in elkaar steekt. Dat is vervelend, maar het lijkt mij niet dat je dit topic hebt geopend om van iedereen te horen dat de provider de boeman is.

Bovendien begrijp ik dat TriNed 'slechts' de nog openstaande contractstermijnen in rekening willen brengen. Geen andere kosten. Op basis van de algemene voorwaarden zouden ze in theorie - naast de verschuldigde contractstermijnen - ook nog annuleringskosten in rekening mogen brengen. Natuurlijk is het zonde van je geld, dat zal iedereen hier begrijpen. Maar jouw houding is ook niet erg constructief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Gomez12 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:51:
[...]

Wat is daar dan zo anders aan dan die van TriNed?

KPN zegt niet dat de ontbinding kostenloos is.

Het punt is ook niet het ontbinden, daartoe is TriNed ook wel bereid. Het punt is kostenloos ontbinden en eerlijk gezegd verwacht ik dat dat in geen algemene voorwaarden voorkomt omdat er gewoon te veel uitzonderingen zullen zijn.
Dat is toch precies wat ik aangeef. Er is dus wel degelijk een verschil tussen TriNed en KPN. Je spreekt jezelf een beetje tegen. TriNed noemt specifiek dat een ontbinding valt onder de algemeen geldende kosten. KPN noemt dat niet.
Daarbij wel zeggende dat ik niets kan vinden of je kostenloos kan opzeggen wanneer je verhuist naar een huis buiten het servicegebied van KPN. Enkel het verhuizen naar het buitenland en overlijden zijn 2 specifiek genoemde redenen om kostenloos te kunnen ontbinden.
Wat dat betreft zou mij hetzelfde kunnen overkomen als de TS.

Edit: Toch maar even nagevraagd bij KPN. Je kan kostenloos opzeggen indien:

1. iemand overleden is
2. verhuizing naar buitenland
3. verhuizing naar adres waar al reeds een abonnement van KPN actief is
4. verhuizing naar een adres buiten het servicegebied van KPN

[ Voor 14% gewijzigd door Sircuri op 08-02-2017 12:16 . Reden: contact gehad met helpdesk van KPN ]

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Toch vindt ik dat TS een punt heeft. Iedereen blaat hier doodleuk dat TS zijn verplichting moet nakomen maar in mijn ogen moet Trined dat ook. Ze willen het contract niet ontbinden dus moeten ze leveren.

Er staat nergens in de AV of in het contract dat een klant niet mag verhuizen en overduidelijk zien ze het niet als reden om te ontbinden dus moeten ze leveren. Afkopen is niet hetzelfde als ontbinden.

Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst van deze situatie. Ook ben ik benieuwd of iemand al een relevante uitspraak of informatie van een betrouwbare bron heeft hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:32
Gadgeteer schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:46:
Toch vindt ik dat TS een punt heeft. Iedereen blaat hier doodleuk dat TS zijn verplichting moet nakomen maar in mijn ogen moet Trined dat ook. Ze willen het contract niet ontbinden dus moeten ze leveren.

Er staat nergens in de AV of in het contract dat een klant niet mag verhuizen en overduidelijk zien ze het niet als reden om te ontbinden dus moeten ze leveren. Afkopen is niet hetzelfde als ontbinden.

Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst van deze situatie. Ook ben ik benieuwd of iemand al een relevante uitspraak of informatie van een betrouwbare bron heeft hierover.
Ik weet natuurlijk wat er in het contract van TS staat, maar bij mij (even nagekeken omdat ik ook benieuwd was, ook al loopt het contract al 8 jaar en dus al lang maandelijks opzegbaar) lijkt dit afgedekt doordat het leveradres duidelijk in het contract opgenomen is.

Ik zou het trouwens wel vrij vreemd vinden als je hierdoor zomaar zou kunnen opzeggen, je gaat zelf een contract voor levering van een dienst aan voor X periode, als je er dan zelf voor kiest om te verhuizen buiten het dekkingsgebied van je huidige provider vind ik het ook niet vreemd dat je als nog het contract zal moeten uitdienen of afkopen maar goed dat ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Dennism schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:06:
[...]

Ik weet natuurlijk wat er in het contract van TS staat, maar bij mij (even nagekeken omdat ik ook benieuwd was, ook al loopt het contract al 8 jaar en dus al lang maandelijks opzegbaar) lijkt dit afgedekt doordat het leveradres duidelijk in het contract opgenomen is.

Ik zou het trouwens wel vrij vreemd vinden als je hierdoor zomaar zou kunnen opzeggen, je gaat zelf een contract voor levering van een dienst aan voor X periode, als je er dan zelf voor kiest om te verhuizen buiten het dekkingsgebied van je huidige provider vind ik het ook niet vreemd dat je als nog het contract zal moeten uitdienen of afkopen maar goed dat ben ik.
Daarom zou ik als TS gewoon de verhuizing doorgeven. Aangezien TriNed op het nieuwe adres niet kan leveren, blijft TriNed in "gebreken" en is er een reden om te ontbinden. (zet gebreken even tussen haakjes, maar je snapt wat ik bedoel)

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-09 18:15
TriNed blijft dan leveren op het leveradres zoals dit in de initiële aanvraag staat vermeld, en voldoet hiermee aan zijn verplichtingen.
Dat jij op een ander adres gaat wonen staat je vrij, betekent niet dat daardoor het leveradres zoals contractueel is vast gelegd ook ineens veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Bushie schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:24:
TriNed blijft dan leveren op het leveradres zoals dit in de initiële aanvraag staat vermeld, en voldoet hiermee aan zijn verplichtingen.
Dat jij op een ander adres gaat wonen staat je vrij, betekent niet dat daardoor het leveradres zoals contractueel is vast gelegd ook ineens veranderd.
Ze voldoen dan NIET aan hun verplichtingen. In hun AV staat dat er een verhuizing mag worden doorgegeven. Als TS dat doet dan moeten zij dus op het nieuwe adres leveren en dat kunnen ze niet.

Maar volgens mij is vooral de vraag van TS of het normaal is dat het bedrag moet worden afgekocht.
16.6 Indien de Klant verhuist naar een gebied waar TriNed geen Dienst levert, geldt dat de Klant en/of TriNed de Overeenkomst kan ontbinden, overeenkomstig de daarvoor geldende tarieven en bepalingen.
Hier is Trined niet transparant en volgens mij staat hier letterlijk geldt dat de Klant en/of TriNed de Overeenkomst kan ontbinden.. in mijn ogen is dat iets anders dan afkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:27
Hoe is dit nou afgelopen dan? Ik zie dat je een post hebt gemarkeerd als 'beste antwoord', maar wat ga je nu doen/is je besluit?

P.S. Om een mod in te schakelen kun je een zgn. 'topicreport' indienden (het 'Afbeeldingslocatie: https://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif Rapporteer' knopje bovenaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
Gadgeteer schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:41:
[...]

Ze voldoen dan NIET aan hun verplichtingen. In hun AV staat dat er een verhuizing mag worden doorgegeven. Als TS dat doet dan moeten zij dus op het nieuwe adres leveren en dat kunnen ze niet.

Maar volgens mij is vooral de vraag van TS of het normaal is dat het bedrag moet worden afgekocht.

[...]

Hier is Trined niet transparant en volgens mij staat hier letterlijk geldt dat de Klant en/of TriNed de Overeenkomst kan ontbinden.. in mijn ogen is dat iets anders dan afkopen?
De algemene voorwaarden bieden inderdaad de ruimte om een verhuizing door te geven. Wanneer de klant gebruikt maakt van deze bevoegdheid, dan bepalen de voorwaarden dat zowel de klant als TriNed de overeenkomst kan ontbinden tegen de daarvoor geldende tarieven en bepalingen.

Wat deze tarieven en bepalingen zijn, staan inderdaad niet in de algemene voorwaarden. Wij hebben echter geen inzage in het contract. Wellicht daar daar ook wel iets instaat ten aanzien van deze tarieven en bepalingen.

Het artikel geeft zoals gezegd beide partijen het ontbindingsrecht. TriNed heeft immers geen belang bij het doorleveren van de diensten naar het adres genoemd in het contract. De klant is echter wel een jaarcontract aangegaan, zodat het niet meer dan redelijk is dat de klant de resterende termijnen voldoet ('afkopen'). Het ligt immers buiten de risicosfeer van TriNed dat de klant besluit om te verhuizen. TriNed wil haar contractsverplichtingen wel nakomen (= leveren op het contractuele adres), maar dit wordt haar verhinderd door het handelen van de klant (het verhuizen).

Ook de klant is bevoegd om het contract op te zeggen. De klant zit in beginsel echter vast aan een éénjarig contract. Dan is het niet onredelijk dat wanneer de klant besluit (om wat voor reden dan ook) om tussentijds het contract op te zeggen, dat TriNed daarvoor kosten in rekening brengt. Het staat TriNed in beginsel vrij om de hoogte daarvan te bepalen. Zo te zien zoeken zij aansluiting bij de resterende maanden. Dat komt mij niet onredelijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
VeeGee schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:51:
[...]

De algemene voorwaarden bieden inderdaad de ruimte om een verhuizing door te geven. Wanneer de klant gebruikt maakt van deze bevoegdheid, dan bepalen de voorwaarden dat zowel de klant als TriNed de overeenkomst kan ontbinden tegen de daarvoor geldende tarieven en bepalingen.

Wat deze tarieven en bepalingen zijn, staan inderdaad niet in de algemene voorwaarden. Wij hebben echter geen inzage in het contract. Wellicht daar daar ook wel iets instaat ten aanzien van deze tarieven en bepalingen.

Het artikel geeft zoals gezegd beide partijen het ontbindingsrecht. TriNed heeft immers geen belang bij het doorleveren van de diensten naar het adres genoemd in het contract. De klant is echter wel een jaarcontract aangegaan, zodat het niet meer dan redelijk is dat de klant de resterende termijnen voldoet ('afkopen'). Het ligt immers buiten de risicosfeer van TriNed dat de klant besluit om te verhuizen. TriNed wil haar contractsverplichtingen wel nakomen (= leveren op het contractuele adres), maar dit wordt haar verhinderd door het handelen van de klant (het verhuizen).

Ook de klant is bevoegd om het contract op te zeggen. De klant zit in beginsel echter vast aan een éénjarig contract. Dan is het niet onredelijk dat wanneer de klant tussentijds het contract wil opzeggen TriNed daar kosten voor in rekening brengt. Het staat TriNed in beginsel vrij om de hoogte daarvan te bepalen. Zo te zien zoeken zij aansluiting bij de resterende maanden. Dat komt mij niet onredelijk over.
Klinkt redelijk. Echter vind ik dat Trined wel het risico mag lopen omdat ze daarmee wellicht leren dat ze transparanter moeten zijn met hun voorwaarden. "Daarvoor geldende tarieven" dat is natuurlijk een term van niets wanneer je nergens kunt achterhalen welke tarieven het zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
Gadgeteer schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:54:
[...]

Klinkt redelijk. Echter vind ik dat Trined wel het risico mag lopen omdat ze daarmee wellicht leren dat ze transparanter moeten zijn met hun voorwaarden. "Daarvoor geldende tarieven" dat is natuurlijk een term van niets wanneer je nergens kunt achterhalen welke tarieven het zijn.
Eens, dat is niet erg transparant. Anderzijds hebben wij geen inzage in het daadwerkelijke contract, maar ik vermoed inderdaad dat daarin niets hierover is bepaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zo werkt het hier niet.

Intussen negeer je de relevante vragen, en markeer je een post die je niet verder helpt als beste antwoord omdat het zegt wat je wil horen. Dat terwijl 2 personen die ervoor geleerd hebben, en ik met inmiddels 10+ jaar ervaring in dit forum met recht als hobby, concreet vragen om relevante informatie

Zoals eerder aangehaald vind ik het dan niet verbazend dat je in een conflict als dit verzeild raakt. Je hoort wat je wil horen, en neemt het als waarheid aan terwijl er geen basis voor is.

Misschien verdien je het dan ook gewoon om straks een deurwaarder op de stoep te krijgen. Als je al redeneert in de zin van 'juridisch is 1 ding, maar' - juridisch is het enige ding dat hier telt. Je moet echt even die plaat beton voor je hoofd weghalen...

Ik zal een notitie bij je account zetten zodat we dit soort inzetloze vragen van jou voortaan direct op slot kunnen zetten zonder dat mensen er hun tijd aan verspillen, omdat je toch geen behoefte hebt aan gedegen informatie.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Dit is een pittige afbrander... Was dat noodzakelijk?

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:07:
[...]

Zo werkt het hier niet.

[en hier nog een hele rant]
Inderdaad, precies de reden dat ik om een slotje vroeg. Maar maak vooral een aantekening bij mijn account en doe wat je niet laten kunt, ik ben blij dat je zelf het idee hebt dat je op deze manier nog iets constructiefs bijdraagt. Ik zie op je profiel dat je manager business intel bent, nu snap ik ook direct waarom je verantwoordelijk bent voor cijfers en niet voor mensen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:06
McLatey schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 16:13:
Inderdaad, precies de reden dat ik om een slotje vroeg. Maar maak vooral een aantekening bij mijn account en doe wat je niet laten kunt, ik ben blij dat je zelf het idee hebt dat je op deze manier nog iets constructiefs bijdraagt. Ik zie op je profiel dat je manager business intel bent, nu snap ik ook direct waarom je verantwoordelijk bent voor cijfers en niet voor mensen. ;w
Ik denk juist dat die post van Floppus, juist exact jouw huidige reactie beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Topicstarter
Rolfie schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 17:53:
[...]

Ik denk juist dat die post van Floppus, juist exact jouw huidige reactie beschrijft.
Ik denk dat dit nooit ten einde komt als iedereen blijft reageren, misschien toch maar een slotje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

McLatey schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:14:
[...]

Ik denk dat dit nooit ten einde komt als iedereen blijft reageren, misschien toch maar een slotje?
Modbreak:Als je zelf ook niet gereageerd had, was het topic eerder naar beneden gegaan. Maar ik hier toch een slotje op, aangezien de laatste posts alleen maar offtopic zijn.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.