in het artikel staat er @[user name], volgens Femme is het @user name (het tweede lijkt mij ook logischer)
-
[ Voor 99% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 09:55 . Reden: Leeg ivm privacy ]
Hoi @Kheos!

Zie echter ook deze reactie van Femme bij de aankondiging:
Femme in 'plan: Mentiontag - XL community-pick iteratie #100'
Een volgende stap is dus een autosuggest, waarbij je @K invult en vervolgens @Kheos uit de lijst kiest, bijvoorbeeld. Dat zal op mobiel een stuk beter werken inderdaad
code:
1
| Hallo [~Kheos] |
Zie echter ook deze reactie van Femme bij de aankondiging:
Femme in 'plan: Mentiontag - XL community-pick iteratie #100'
Een volgende stap is dus een autosuggest, waarbij je @K invult en vervolgens @Kheos uit de lijst kiest, bijvoorbeeld. Dat zal op mobiel een stuk beter werken inderdaad
[ Voor 79% gewijzigd door Xtuv op 07-02-2017 11:59 ]
Ik kreeg nu zelfs twee notificaties, één van de quote en één van de tag
krijg ik nu een notificatie omdat ik iemand quote die mij vernoemd?
edit:
blijkbaar niet
blijkbaar niet
[ Voor 9% gewijzigd door Kheos op 07-02-2017 12:15 ]
@Kheos Nee. Maar je hebt zowel een tag als een quote van @Xtuv neergezet, waardoor hij nu twee notificaties krijgt:Kheos schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:05:
[...]
- Kheos reageerde...
- Kneos noemde jou...
klopt als een bus, @rens-brrens-br schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:17:
[...]
@Kheos Nee. Maar je hebt zowel een tag als een quote van @Xtuv neergezet, waardoor hij nu twee notificaties krijgt:Als het goed is heb je er nu ook twee van mij.
- Kheos reageerde...
- Kneos noemde jou...
En ook ik kreeg er twee. Heb je nu ook een notificatie ontvangen, omdat ik mijn post heb gewijzigd?
@corset Het werkt echt. Je hoeft alleen geen '@' te typen maar,
Ik krijg alleen telkens wel een e-mail bij de 'noemde jou' notificatie, maar daar heb ik al een los topic voor aangemaakt: E-mail bij Mentiontag.
code:
is genoeg.1
| [~user name] |
Ik krijg alleen telkens wel een e-mail bij de 'noemde jou' notificatie, maar daar heb ik al een los topic voor aangemaakt: E-mail bij Mentiontag.
[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 07-02-2017 13:43 ]
ik denk het niet nee, ik heb zo'n 6 opeenvolgende notificaties van jou ontvangen, maar enkel quote's, mentions en thumbsrens-br schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:24:
[...]
En ook ik kreeg er twee. Heb je nu ook een notificatie ontvangen, omdat ik mijn post heb gewijzigd?
Ik bedoelde meer of je twee keer dezelfde notificatie hebt ontvangen, omdat ik mijn post had gewijzigd.Kheos schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:28:
[...]
ik denk het niet nee, ik heb zo'n 6 opeenvolgende notificaties van jou ontvangen, maar enkel quote's, mentions en thumbs
ah, nee, dat dacht ik niet nee @rens-brrens-br schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:29:
[...]
Ik bedoelde meer of je twee keer dezelfde notificatie hebt ontvangen, omdat ik mijn post had gewijzigd.
edit:
eerste wijziging
eerste wijziging
edit:
tweede wijziging
tweede wijziging
edit:
derde wijziging
derde wijziging
heb jij hier meerdere notificaties van ontvangen omdat ik mijn post drie keer heb gewijzigd?
[ Voor 26% gewijzigd door Kheos op 07-02-2017 12:34 ]
Nee. Dus dat is ook goed geïmplementeerd.Kheos schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:33:
[...]
heb jij hier meerdere notificaties van ontvangen omdat ik mijn post drie keer heb gewijzigd?
Maakkt upper- of lowercase nog uit @Xtuv
Werkt als een zonnetje @ReNs-bR
die @komt er vanzelf te staanrens-br schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:27:
@corset Het werkt echt. Je hoeft alleen geen '@' te typen naar, @user name is genoeg.
dus
code:
wordt vanzelf @rens-br
1
| [~rens-br] |
Hmmm effe wat vage ascii codes testen :P: @réñs-br
@ryàñ1981, dat werkt ook.
Zozo das wel lux, zit dus ook een vertaler in
-edit- mentions weggehaald
Nu mok ook ff testen hoor
Nu mok ook ff testen hoor
[ Voor 99% gewijzigd door WhatsappHack op 07-02-2017 14:43 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Best relaxed. kan je ook jezelf een notificatie sturen?
@WhatsappHack
-edit- Nee.
En wat gebeurt er eigenlijk als je een mention weghaalt na edit, gaat de notificatie dan ook weg?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
[naam]waarschijnlijk nietWhatsappHack schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:42:
En wat gebeurt er eigenlijk als je een mention weghaalt na edit, gaat de notificatie dan ook weg?
[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 07-02-2017 15:08 ]
@DanielWW2 hallo
Oi, wat mot dat?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mentions in een quote worden inderdaad genegeerdKheos schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:05:
[...]
edit:
blijkbaar niet
Intentionally left blank
Omdat het kan
Er bestaan nicknames met blokhaken. Het voorbeeld van Femme was bedoelt om duidelijk te maken dat quotes dan verplicht zijn. Doorgaans kan je gewoon [~nickname] doen (ook als de nickname spaties bevat overigens).Kheos schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:33:
in het artikel staat er [~"[user name]"], volgens Femme is het [~"user name"] (het tweede lijkt mij ook logischer)
Intentionally left blank
ok, nu ben ik weer in de warcrisp schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:59:
[...]
Er bestaan nicknames met blokhaken. Het voorbeeld van Femme was bedoelt om duidelijk te maken dat quotes dan verplicht zijn. Doorgaans kan je gewoon [~nickname] doen (ook als de nickname spaties bevat overigens).
dus, wat moet het dan zijn?
code:
1
| [~"[user name]"] of [~"user name"] |
dat er usernames zijn met blokhaken (of welk ander teken dan ook) is compleet irrelevant, toch?
maar goed, laten we een extreem geval bekijken.
username = [ ]
dus twee blokhaken met een spatie tussen
wat wordt het dan?
code:
1
| [~"[[ ]]"] of [~"[ ]"] |
De laatste dusKheos schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 15:05:
[...]
maar goed, laten we een extreem geval bekijken.
username = [ ]
dus twee blokhaken met een spatie tussen
wat wordt het dan?
code:
1 [~"[[ ]]"] of [~"[ ]"]
Intentionally left blank
ok, dat dacht ik dus maar dan staat het dus nog steeds fout in het artikel.
en ik begrijp dus dat er bij spaties wel degelijk dubbele quotes rond moeten staan?
Bij spaties in de gebruikersnaam zijn quotes technisch niet verplicht. Femme had dat vantevoren niet geverifieerd, maar ik heb hem daar inmiddels wel op gewezenKheos schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 23:52:
[...]
ok, dat dacht ik dus maar dan staat het dus nog steeds fout in het artikel.
en ik begrijp dus dat er bij spaties wel degelijk dubbele quotes rond moeten staan?
Intentionally left blank
@Kheos, wel of geen haken, quotes, tekens of spaties maakt nu niet meer uit: plan: Releasenotes development-iteratie #100.
[ Voor 51% gewijzigd door rens-br op 14-02-2017 12:23 ]
@rens-br:thanks! veel duidelijker nurens-br schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:21:
@Kheos, wel of geen haken, quotes, tekens of spaties maakt nu niet meer uit: plan: Releasenotes development-iteratie #100.
Pagina: 1