Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 882733

Topicstarter
ik en mijn vriendin hebben elk een agenda in google calendar. Delen met elkaar is gelukt.

het probleem zit bij het maken van nieuwe afspraken. in de website versie kan ik perfect aanduiden dat dit een afspraak is voor in de andere agenda, maar in de app op smartphone zie ik enkel de andere afspraken maar kan die niet aanduiden om er nieuwe in te maken.

weet iemand hier raad mee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 98% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 09:58 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
gewoon google calendar zelf.

ik heb zelf 3 agendas gemaakt (voor mezelf en de 2 kinderen) en dan eentje die ik zie omdat men vriendin die gedeeld heeft.

als ik in die app onderaan op de + duw voor nieuwe afspraak, dan komt daar bij de opties voor van wie de afspraak is, alleen de 3 Eigen agendas naar boven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op tweakers.

Geef even duidelijk aan welke apps, telefoons en accounts je gebruikt. Hierdoor kunnen we je beter helpen.

Verder stond in het template wat je verwijderd hebt ook nog de volgende vraag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wmG8bJCTTI78VgMWeHL2mJcT/full.png

Die vraag staat er niet voor niets. Wat heb je dus zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
google calendar app, telefoon is oneplus 3 (vriendin heeft oneplus 3T)

delen is dus gelukt. bij de instellingen voor dit Delen is de optie aangeduid om te kunnen 'wijzigingen aanbrengen en beheren'
op de website lukt het wel, maar in de app niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-04 02:21
Goed rondgekeken in de app?

Gebruik zelf de Moto X Style, maar ook met de default Calendar app. Als ik een nieuwe "event" aanmaak, kan ik deze een "Title" geven, en daaronder staat een kleine afbeelding van een agenda met een naam er achter, als je daar op klikt kan je een kalender aanklikken en dan gooit hij deze hier in.

Zou bij jou waarschijnlijk het zelfde moeten zijn, en met een beetje klikken/proberen had je daar makkelijk achter kunnen komen ;)

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
klopt wat je zegt, maar daar zit dus het probleem, de naam van die gedeelde agenda komt dan niet mee naar boven als optie. enkel de agenda's die ik zelf heb gemaakt.
Maar als ik het via de website doe krijg ik de optie wel, dus men instellingen moeten wel juist zijn denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-04 02:21
En als je even je account synchroniseert? Dus naar settings, accounts, google, sync now? Omdat hij misschien nog niet sync is, kan het zijn dat hij die nieuwe agenda nog niet kent ;)

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Is het ook niet mogelijk om de juiste kalender te selecteren in het rode vak:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uojqn4p1DUzTFhw6b3Yvzo9G/medium.png

Verder neem ik aan dat de kalender wel zichtbaar is? Want als deze niet zichtbaar is komt die ook niet te voorschijn in dat lijstje.

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 07-02-2017 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Even gecheckt nu met beide gsm. Ook bij haar zelfde probleem. Op de website versie werkt het perfect, alles zichtbaar en aanpasbaar, maar de info komt niet door in de app.
Dus instellingen zeker juist maar doorstroming naar app lukt niet

In het rode vak dus ook niet zichtbaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 882733 op 07-02-2017 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-04 22:18
Sync al eens opnieuw aangezet onder account instellingen?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Krijg het niet in orde, synchroniseren was ook het probleem niet.
Ga er eens iemand naar laten zien.
Bedankt voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:59
Geeft hij de afspraken op die kalenders wel weer in je Google Calendar op je telefoon? Ofwel, heb je de weergave van deze kalenders wel 'aan' staan?

[ Voor 13% gewijzigd door TheFes op 08-02-2017 11:39 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan groen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
was er geen storing oid? Ik kan namelijk wel afspraken aanmaken voor iemand anders in de telefoon. Je moet idd gewoon om de naam klikken. Je krijgt dan de keuze uit de gebruikers die jou een machtig hebben gegeven om afspraken voor hun in te plannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-04 14:23
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn agenda gedeeld met mijn vrouw.

Haar agenda kan ik gewoon zien, maar als ik naar agenda delen ga krijg ik niet de mogelijkheid om te kiezen dat ze alles mag zien. Het is uitgegrijsd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@ExTaxi maak even een nieuw topic aan. Dit topic is inmiddels al wat ouder en ik verwacht er ook niet veel reacties meer op.
Pagina: 1