Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 882725

Topicstarter
Mijn vraag

Telkens als ik mijn whatsapp wil openen krijg ik de melding 'whatsapp is gestopt' en daarna sluit de app zichzelf weer. Ik krijg ook geen melding meer als ik een appje ontvangen heb. Mijn appjes kan ik alleen maar zien binnen komen door de app te openen. Vervolgens kan ik hier alleen maar op reageren door mijn telefoon op vliegtuigstand te zetten, mijn berichtje te typen, en daarna mijn telefoon weer van vliegtuigstand halen waardoor hij weer verbinding krijgt en het berichtje verstuurd wordt. Dit is super vervelend, kan iemand mij helpen?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Ik heb de nieuwste software update op mijn samsung galaxy note 3 neo en ik heb de nieuwste versie van whatsapp gedownload.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb de cache van whatsapp al geleegd en mijn telefoon vervolgens uitgeschakeld, batterij verwijderd en weer opnieuw opgestart. Dit heeft niet geholpen. 'Gegevens wissen' durf ik niet te proberen want dan raak je al je gesprekken + mediabestanden kwijt toch?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:35
De backup-bestanden en media veiligstellen op een plek elders en dan toch verder gaan. In het ergste geval hoef je dan enkel de backup terug te zetten.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dan kom ik bij het volgende probleem: ik kan geen back-up meer maken en hij geeft niet aan wat hierbij het probleem is. Mijn laatste backup is ergens in november gemaakt, en ik wil graag al mijn gesprekken bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-05 13:09
Anoniem: 882725 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:57:
Dan kom ik bij het volgende probleem: ik kan geen back-up meer maken en hij geeft niet aan wat hierbij het probleem is. Mijn laatste backup is ergens in november gemaakt, en ik wil graag al mijn gesprekken bewaren.
Dan kan je alles doorsturen naar iemand missc, op de manier die wel werkt voor je tel, en dan resetten.
Probeer het met 'whatsapp voor desktop,' dat werkt wat makkelijker als je de verbinding in stand kan houden tenminste.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Heb dit probleem eerder gezien en toen was echt de enige oplossing om gegevens te wissen, Whatsapp te verwijderen en de app opnieuw op te starten.

Als je niet meer in Whatsapp kan, dan is ook een backup maken niet meer mogelijk ben ik bang. Wellicht kan je via web.whatsapp.com nog belangrijke berichten handmatig kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oh echt.. Ik zou het heel erg zonde vinden als ik alles (of een deel) kwijt zou raken.
Als ik al mijn gesprekken archiveer en vervolgens whatsapp verwijder en weer opnieuw installeer, blijven alle gesprekken dan bestaan? Want gearchiveerde gesprekken kun je weer terug halen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-05 13:09
Geen idee, doe het belangrijke op onze manier hier boven uitgelegd
Backup behoud meestal ook je gearchiveerde, maar geen backup= geen berichten
(volgensmij kan je ze ook mailen als je er nog in kan

[ Voor 15% gewijzigd door Mel33 op 07-02-2017 12:59 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:42
Mediabestanden staan los op je telefoon en kun je ook zonder Whatsapp te openen backuppen. Deze staan in de folder ~/Device Storage/WhatsApp/Media/

Tekstbestanden ben je dan wel kwijt. Maar dan heb je wel je foto's, video's en documenten.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anoniem: 882725 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:33:
Als ik al mijn gesprekken archiveer en vervolgens whatsapp verwijder en weer opnieuw installeer, blijven alle gesprekken dan bestaan? Want gearchiveerde gesprekken kun je weer terug halen toch?
Als je berichten archiveert worden ze gewoon op een andere plek in de database neergezet en zul je nog steeds een backup (van de database) nodig hebben om ze terug te halen.

Je zult ze overigens niet allemaal kwijt zijn, aangezien je oudste backup blijkbaar uit november komt, dus alles daarvoor heb je nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1098551

Ook ik kreeg steeds de melding "WhatApp gestopt" Wat ik ook ook probeerde, tot de hele telefoon te resetten naar fabrieksinstelling, niets hielp. (Android)
Uiteindelijk WA geheel gedeinstalleerd en vervangen door de business-versie van WA :) , aangeduid net een witte B in een WA-groen vlak. En................het werkt als een tierelier. Succes!!!! :)

Waarschijnlijk is het na zo'n 17 maanden later al wel opgelost ;)

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 27-07-2018 21:49 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.