Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem moet ME:A gewoon perfect spelen op een 1440p scherm. Ik ga er gewoon een beetje van uit dat als dat perfect werkt, alle andere titels ook geen probleem zijn (witcher, OW etc).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik overwoog eerst een upgrade van GPU vanwege kosten, maar een systeem onder de 1500 is ook haalbaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn HyperX SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Toch eigenlijk wel een high end Nvidia videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Denk wel een beetje, 4.8GHz oid. Niks te geks.
Wat verwacht je van ons?[i]
Kan er iets nog beter? Ik wil gewoon de maximale bang for buck.
Mijn keuze onderbouwing: De 7700K ziet er goed uit.
De GTX 1070 G1 kwam goed uit de test. Ik twijfel wel nog een beetje tussen 1070 en 1080 maar ik moet de nieuwe prijzen nog even zien wanneer de Vega uitkomt.
De Z270 SLI Plus kwam ik achter dat die uitstekende reviews heeft gekregen, overal waar ik hem vind kreeg hij een award.
Het systeem moet ME:A gewoon perfect spelen op een 1440p scherm. Ik ga er gewoon een beetje van uit dat als dat perfect werkt, alle andere titels ook geen probleem zijn (witcher, OW etc).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik overwoog eerst een upgrade van GPU vanwege kosten, maar een systeem onder de 1500 is ook haalbaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn HyperX SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Toch eigenlijk wel een high end Nvidia videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Denk wel een beetje, 4.8GHz oid. Niks te geks.
Wat verwacht je van ons?[i]
Kan er iets nog beter? Ik wil gewoon de maximale bang for buck.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 372,80 | € 372,80 |
| 1 | MSI Z270 SLI Plus | € 158,95 | € 158,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 464,95 | € 464,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 134,90 | € 134,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.412,50 | |
Mijn keuze onderbouwing: De 7700K ziet er goed uit.
De GTX 1070 G1 kwam goed uit de test. Ik twijfel wel nog een beetje tussen 1070 en 1080 maar ik moet de nieuwe prijzen nog even zien wanneer de Vega uitkomt.
De Z270 SLI Plus kwam ik achter dat die uitstekende reviews heeft gekregen, overal waar ik hem vind kreeg hij een award.