Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
ehh downen is dat niet, ik moet naar dat mail adres een mailtje sturen en dan krijg je em toegestuurd :?
Eeej,
Ik zal ff kijken of ik hem ook zo boeienDD vind
offtopic:
heb je hem gedownDD en op je WD schijf (van mij) gezet
jep heb hem gedownt. ennuh neeh toevallig staat ie nog niet op de WD hdd. maar hij doet het nog goedOp dinsdag 03 juli 2001 09:21 schreef CV_SmileY het volgende:
Eeej,
offtopic:
hiero moet je zijn voor de mapsOp dinsdag 03 juli 2001 09:18 schreef Nosfer@tu het volgende:
ehh downen is dat niet, ik moet naar dat mail adres een mailtje sturen en dan krijg je em toegestuurd :?
http://www.capd-maps@ruyters.de/
Verwijderd
Is al een oude map ik speel em al een maand of 4 is wel cool alleen begint die muziek je op je zenuwen te werken!!!
tip: zoek dat het .wav bestandje op met die muziek en verplaats die voor een .wav bestandje zonder muziek
nu heb jij no iritante muziek en hoor je de tegenstander beter
tip: zoek dat het .wav bestandje op met die muziek en verplaats die voor een .wav bestandje zonder muziek
idd een toffe map!
ik heb zelf ook een HELE kewle map ergens gedownd.. ik weet alleen niet meer waar, maar hij heet zo:
de_predator
en is HEEL vet
ow ik zie nu dat ie ook op die site staat
http://www.capd-clan.de
ik heb zelf ook een HELE kewle map ergens gedownd.. ik weet alleen niet meer waar, maar hij heet zo:
de_predator
en is HEEL vet
ow ik zie nu dat ie ook op die site staat
http://www.capd-clan.de
This message was sent on 100% recyclable electrons.
hmmmmzzzz ga ik die predator toch maar eens downen ik heb die naam hier nu al zo vaak zien langskomen
PIII 800@804 Mhz
wrom zijn duitsersOp dinsdag 03 juli 2001 04:34 schreef ReseTTim het volgende:
ik heb laatst een duitse server gevonden die erg leuke maps draaien. ja ik weet het duits.
blup
Verwijderd
op zulke opmerkingenOp dinsdag 03 juli 2001 04:34 schreef ReseTTim het volgende:
ja ik weet het duits
Verwijderd
idd, nix mis met (de meeste) duitsersOp woensdag 04 juli 2001 17:16 schreef Emperor het volgende:
[..]
op zulke opmerkingenik dus he......
Casema zuigt!
kut downloads
kut downloads
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
ut gaat niet om de taal maar om de map
en die suckt dus ECHT NIET!!!!!
et is een rete gave map!
en die suckt dus ECHT NIET!!!!!
et is een rete gave map!
This message was sent on 100% recyclable electrons.
www.xanaduteam.net
die draaien standaard maps en costum maps..
cs_rio is cool. daar kun je voetballen
die draaien standaard maps en costum maps..
cs_rio is cool. daar kun je voetballen
"Unable to determine IP address from host name for www.xanaduteam.net"
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
kan hem toch ff zelf downloaden en dan create langame doen? map zal iets van 4mb zijn dat is zelfs goed te doen met 56k lazy bastard
owkee ik neem me woorden trug.Op dinsdag 03 juli 2001 14:36 schreef Werkeend het volgende:
[..]
wrom zijn duitsers? omdat ze in het duits lullen ofzo? doen wij zeker nooit... bietje domme reactie niet.. net als ms($)
.....
de duitser van deze tijd zijn
maar de taal is
zohee ! die ftp://ftp2.jolt.co.uk/pub/cs-maps/de/de_predator.zip is phattt!! zijn nog meer "niet common" rielexte maps zoals deze ?
ik zag twee beren fout parkeren....
Pagina: 1