Geforce2 register fout?

Pagina: 1
Acties:

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013
Na installatie van die nieuwste detonators krijg ik een fout bij de advanced options. Ik heb toen de Elsa drivers maar weer erop gezet, maar nu blijkt ie iets gedaan te hebben wat ik niet leuk vindt. Bij de overclock opties staan de schuifbalken nu helemaal rechts. Ze geven wel 200/333 aan maar ik kan dus alleen nog maar onderclocken. Ik heb NVMax gebruikt en die zegt nu ipv dat alles goed is, bij de normale settings al "fail/fail". Ik kan nu dus alleen met NVMax nog overclocken aangezien ik daar de sliders nog verder naar rechts kan plaatsen, maar ik vind die fail/fail dusdanig irritant dat ik het op een of andere manier weer goed wil zetten. Ik heb trouwens onlangs rivatuner geinstalleerd wat heel goed de oorzaak kan zijn sinds die ook overclock opties had. In het register kon ik niet zien waar ik welke waarde moet veranderen :( Ik weet zeker dat dit op te lossen is omdat ik ergens een overclockings review heb gelezen waarmee ze dus windows lieten denken dat de standaard waarden van de geforce2 hoger lagen om zo een groter overclockingsgebied te kunnen hebben, maar ik kan die review dus niet terugvinden.

MechWarrior || Monsters Game