Hey peeps, ik ben van plan om (zoals de zaken er nu voor staan) een Dual PIII 733 of 800 aan te schaffen (op een MSI dual of Rioworks SDVIA mobo).
Nu is mijn vraag (mede naar aanleiding van de newspost op tweakers.net of dit echt de moeite waard is.
Het is de bedoeling om op het systeem winNT of win2k te draaien en vervolgens te gebruiken voor AutoCAD, Lightscape, 3d Studio VIZ/MAX, Photoshop en Illustrator. Daarnaast natuurlijk nog alle standaard zut zoals mail, browser, office en zo af en toe een gamepje. Maar goed, is het de investering echt waard? (of kan ik beter naar een andere config kijken). Zijn er andere dingen waar ik rekening mee moet houden of op moet letten??
Meningen gezocht! (en beter nog...wie heeft er ervaring met Dual PIII systemen)
Is er een overzicht ergens met software die ondersteund wordt door DUAL??
THNX
Dex
Nu is mijn vraag (mede naar aanleiding van de newspost op tweakers.net of dit echt de moeite waard is.
Het is de bedoeling om op het systeem winNT of win2k te draaien en vervolgens te gebruiken voor AutoCAD, Lightscape, 3d Studio VIZ/MAX, Photoshop en Illustrator. Daarnaast natuurlijk nog alle standaard zut zoals mail, browser, office en zo af en toe een gamepje. Maar goed, is het de investering echt waard? (of kan ik beter naar een andere config kijken). Zijn er andere dingen waar ik rekening mee moet houden of op moet letten??
Meningen gezocht! (en beter nog...wie heeft er ervaring met Dual PIII systemen)
Is er een overzicht ergens met software die ondersteund wordt door DUAL??
THNX
Dex
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz