Toon posts:

Speakerset met headset qualiteit?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik game online (vooral csgo) maar krijg sindskort constant pijn aan mijn gehoor.
(Nee mijn volume staat niet te hard ;))
Mijn vraag is nu kf er een speakerset bestaat waarmee je ook (bij benadering) even goed geluid hebt als bij een headset.
Ik doel dan op of je de geluiden hoort op de plek waar bijv. Een tegenstander loopt.

Ik heb zelf geen idee of het uberhaubt bestaat.

Ik hoor graag van jullie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grenco
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 09:18
Met een goede opstelling van de luidsprekers kom je een heel eind. Zowel met een 2 luidspreker configuratie als met surround.

Wat bedoel je trouwens precies met oorpijn? Echt binnen in je oor of door de druk op je oor? Er bestaan tig verschillende koptelefoon modellen en technieken. Dus misschien ligt je oplossing wel bij een andere headset?

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik werk tegenwoordig veel met een degelijke in-ear set (geen Apple oortjes o.i.d.). Goede pasvorm en lekker geluid, wat absoluut niet hard hoeft omdat het zo ver in je oren zit. Ik kan dit werkelijk uren lang volhouden zonder pijnlijke oren te krijgen.

Misschien een idee voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het voelt alsof je in een vliegtuig zit maar je oren niet geklaard krijgt, en later alsof er water in je oor zit.
Merk ook als ik het veel doe dat ik op het werk in drukke ruimtes slechter hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-10 21:57
.

[ Voor 130% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Snuffel

Vroem!

Klinkt als dat je je oren even moet laten uitspuiten...

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
idd en dan ook kijken waarom je oren dicht zitten, want over paar jaar moet t weer en je oren gaan alleen maar meer smeer aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:32

CeesKees

I rest my Kees

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dit is lastig te zeggen zonder te weten welke headset je hebt. Echter kan je er vanuit gaan dat een goede speakerset een veelvoud kost van een vergelijkbare headset en dat het alsnog lastiger is om de bron van geluid te vinden. Positionele audio werkt het beste met een headset.

Ik zou het probleem eerder zoeken bij je headset of een ander probleem met betrekking tot je gehoor.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1