E-mails telkens weer zichtbaar in actiecentrum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 20:35
In windows 10 zie je rechtsonderin wanneer er mails zijn of andere meldingen, als account gebruik ik mijn hotmail account dus hiervan is het wat mij betreft geen probleem om meldingen van te ontvangen, we hebben ook eens het gmail account van mijn dochter toegevoegd. Echter ik heb dit account weer verwijderd uit windows 10 maar toch zie ik nog steeds haar mail in het actiecentrum (rechtsonderin, vierkant textwolkje lijkt het op)
Hoe kom ik hier vanaf, andere meldingen wil ik wel blijven zien, maar niet die gmails

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Hier kunnen we weinig mee. Heb je zelf al gezocht?

Zo te zien is het account niet "weg".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 20:35
omdat ik zelf al gezocht heb en het gmail account verwijderd heb kan ik er zelf ook niks meer mee en ik had gehoopt dat er hier iemand is die het bekend voor komt of weet wat ik over het hoofd heb gezien. Geloof me, ik heb al heel lang gewacht met dit te posten en al verschillende dingen geprobeerd in de hoop dat het de oplossing was. In het begin stonden er wel degelijk 2 gebruikers waarvan 1 aangemaakt was door mezelf met het gmail account, deze verwijderd, ik wist niet dat er tegelijkertijd ook een apart email account voor werd gemaakt in windows, dus deze ook verwijderd. Maar nu komen de meldingen nog steeds door. Uiteraard zijn het wel gewoon mails van gmail, ik wil alleen deze meldingen niet meer zien in het actiecentrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
hmm, open de mail app eens, dan naar options (wieltje onderaan), options.

Bovenaan zie je je email accounts. Staat daar het gmail account nog in? Daar kan je ook uitzetten dat je geen notifications meer wilt.