Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

ik ben in bezit van een mediaspeler mqx , nu doet het volgende raadsel voor:

ls ik de hdmi kabel in de tv laat zitten van de mqx dan wil mijn tv niet meer opstarten alleen als
ik de kabel eruit haal start de tv weer op .

wie heeft of kent dit probleem ook??? O-)

Alle reacties

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-01 15:47
Is dat alleen met je mediaspeler of met elk apparaat wat je aansluit op HDMI ?

2250 WP Zuid PVoutput

Verwijderd

Topicstarter
dat is alleen bij de media speler , heb er een soundbar aangekoppeld en dat geeft geen probleem. ik heb de anynet+ uitgezet op de tv en mediaspeler zonder resultaat. de leverancier van de mediabox weet het ook niet 1 2 3 wat te doen

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-01 13:58
Kun je de mediabox niet op je soundbar aansluiten en dan doorlussen naar de TV? Zo ja, wat gebeurt er dan?

Verwijderd

Topicstarter
dat zal ik moeten proberen

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 13:27
Op welke HDMI-input sluit je de mediaspeler van je TV aan? (probeer eens een andere poort) En staat CEC ingesteld op je TV? (zet die dus eens uit)

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
de Cec staat uit op de tv ,het is een nieuw type met " one conetit box " dat is nieuw, de tv zelf heeft geen aansluiting meer alles zit in die box , antenne, usb ,hdmi ,optisch en dan gaat er 1 kabeltje naar de tv ,het vreemde is het heeft goed gewerkt in het begin maar na de updaten (tv) strategie hij niet meer op

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 13:27
Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 17:10:
de Cec staat uit op de tv ,het is een nieuw type met " one conetit box " dat is nieuw, de tv zelf heeft geen aansluiting meer alles zit in die box , antenne, usb ,hdmi ,optisch en dan gaat er 1 kabeltje naar de tv ,het vreemde is het heeft goed gewerkt in het begin maar na de updaten (tv) strategie hij niet meer op
Dat maakt op zich geen verschil in dit geval. Als het goed is zit er op die box een stuk of 4 HDMI inputs. Neem eens een andere input om te zien of het dan wel goed gaat. Ik vermoed echter dat het in je software-update zit en dan kan even contact opnemen met de leverancier / fabrikant misschien wel opheldering brengen?

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Heb onder tussen een andere poort geprobeerd maar het werk niet ,
als ik de verbindings kabel van one box naar tv er uit trek en er weer in doe start hij gewoon op met de HDMI kael gewoon er in , denk zelf dat er in de box iets niet goed gaat

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:19
Probeer je box eens in een andere tv. Kijken of die ook problemen geeft.

Verwijderd

Topicstarter
er is kontakt geweest met Samsung en die gaan nu het moederbord vervangen.

ik wil iedereen bedanken die mee gezocht hebben naar dit probleem
Pagina: 1