Sinds gisteren valt mijn Macbook Pro (13", medio 2012) uit als ik hem loskoppel van netstroom. Kortom, het lijkt erop dat er iets mis is met mijn accu. Op netstroom doet hij het perfect. Ik heb nog steeds dezelfde accu sinds launch. Als mijn Macbook stroom heeft staat er wel gewoon een percentage (97% as we speak, er staat wel 'vervang nu'). Ik heb even CoconutBattery gedownload, ondanks dat hij al wat versleten is, zou hij het nog moeten doen. SMC / PMU al geprobeerd...

Ik heb al een beetje op Google gezocht, maar ik kom er niet echt uit: is mijn batterij - ook al tonen de statistieken wat anders - dood? Of wat kan het probleem zijn?
En mocht 'ie echt dood zijn: is dit voor een leek makkelijk zelf te vervangen door een nieuwe op het internet te bestellen? Ik wil er na bestelling achter komen dat er een ander probleem is.
Thanks!

Ik heb al een beetje op Google gezocht, maar ik kom er niet echt uit: is mijn batterij - ook al tonen de statistieken wat anders - dood? Of wat kan het probleem zijn?
En mocht 'ie echt dood zijn: is dit voor een leek makkelijk zelf te vervangen door een nieuwe op het internet te bestellen? Ik wil er na bestelling achter komen dat er een ander probleem is.
Thanks!