Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10 19:22
Mijn vraag:

Welke provider zou ik nemen?

Ik wil graag de s7 edge kopen via mobiel.nl , bij een abonnement met tele2 betaal ik 442 euro voor het toestel, tmobile 540 euro.

Tmobile heeft al zijn voordelen met het de eu enzo en spotify streaming, wat tele2 op dit moment nog niet heeft (zit zelf nu bij tele2), alleen tele2 is wel voordeliger qua kosten per maand.

Tele2 betaal ik dan 21 euro per maand voor 10gb internet en 100 bel en sms.

Tmobile betaal ik 21 euro voor 5gb internet en onbeperkt bellen en smsen of 25 euro voor 10gb en onbeperkt bellen en smsen en alles in de eu bruikbaar, daar gaat nog 2,50 tmobile samen korting van af.

wel scheelt het 100 euro in toestel kosten wat ik best veel vind voor hetzelfde toestel, alleen heeft tmobile voordeel met 3ca carrier agregation toch?

[ Voor 4% gewijzigd door dutchnltweaker op 06-02-2017 19:34 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

En wat verwacht je nu van ons?
Dit is gewoon een keuze die je zelf moet maken. Welke provider voelt goed of heb je reeds ervaring mee etc.

Persoonlijk zou ik voor t-mobile gaan maar ik ben voor ingenomen want ik zit al 10 jaar bij ze en ben gewoon zeer tevreden over de klantenservice en dekking.

Succes met je keuze ;)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Humma Kavula schreef op maandag 6 februari 2017 @ 19:39:
En wat verwacht je nu van ons?
Dit is gewoon een keuze die je zelf moet maken. Welke provider voelt goed of heb je reeds ervaring mee etc.

Persoonlijk zou ik voor t-mobile gaan maar ik ben voor ingenomen want ik zit al 10 jaar bij ze en ben gewoon zeer tevreden over de klantenservice en dekking.

Succes met je keuze ;)
tnx, eigenlijk stom dat ik het vraag, ga gewoon voor tele2 waar ik nu zit.
geen problemen altijd bereik, alleen zat met die eu bundels in me maag enzo.

[ Voor 4% gewijzigd door dutchnltweaker op 06-02-2017 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:38

DukeBox

loves wheat smoothies

dutchnltweaker schreef op maandag 6 februari 2017 @ 19:41:
tnx, eigenlijk stom dat ik het vraag..
Soms moet je het gewoon even van je afschrijven ;)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
DukeBox schreef op maandag 6 februari 2017 @ 19:44:
[...]

Soms moet je het gewoon even van je afschrijven ;)
maar met die 3ca carrier agregation mis ik daar niks mee? en gaan de tele2 bundels uiteindelijk ook voor de eu gelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

dutchnltweaker schreef op maandag 6 februari 2017 @ 19:45:
[...]

maar met die 3ca carrier agregation mis ik daar niks mee?
Geen idee maar zou theoretisch ( google) heel iets sneller kunnen! zijn, mis je nu iets?
en gaan de tele2 bundels uiteindelijk ook voor de eu gelden?
Ik zal even de glazen bol erbij halen :P
Als je dat nu wil dan kiezen voor t-mobile..

Maar goed, zoals je eigenlijk al aangeeft, je zoekt bevestiging. Kies lekker voor Tele2, niks mis mee toch? En korting!

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:44

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Een topic openen was wel voldoende geweest: S7 edge mobiel.nl tmobile of tele2. Als je dit topic op de verkeerde plek had geopend, had je een TR mogen aanmaken en hadden we het even voor je verplaatst. Dit topic gaat in ieder geval richting de MAA en het andere gaat dicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-10 20:43
dutchnltweaker schreef op maandag 6 februari 2017 @ 19:45:
[...]

maar met die 3ca carrier agregation mis ik daar niks mee? en gaan de tele2 bundels uiteindelijk ook voor de eu gelden?
Ja, dit gaat vanaf deze zomer bij elke provider gelden. Vodafone en T-Mobile maken er echter nu al gebruik van puur onder het mom van marketing, nu kunnen ze er nog mee te koop lopen. Dan niet echt meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrudde
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-08 18:51
Met 3ca heb je in potentie sneller internet. Maar de snelheid van het internet hangt meer af van het aantal gebruikers in een cel. En die zijn er bij tele 2 duidelijk.minder dan bij T-Mobile en fors minder dan bij Vodafone en KPN. In de praktijk zal 2CA bij Tele 2 dus wel doorgaans net zo snel of sneller zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:54
Hoeveel zit je uberhaupt in het buitenland? Is het prijsverschil de ksoten voor een EU bundel als je op vakantie bent van Tele2 het waard (tot we deze zomer de EU tarieven krijgen)? https://www.tele2.nl/mobiel/bellen-in-het-buitenland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
swhnld schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:44:
Hoeveel zit je uberhaupt in het buitenland? Is het prijsverschil de ksoten voor een EU bundel als je op vakantie bent van Tele2 het waard (tot we deze zomer de EU tarieven krijgen)? https://www.tele2.nl/mobiel/bellen-in-het-buitenland/
heb gister de s7 edge besteld met tele2, vandaag binnen gekregen.

tot nu toe geen spijt!

alleen zoek ik nog een screen protector.
Pagina: 1