Hallo tweakers,
Ik heb een paar jaar terug een 120 GB SSD geplaatst in mijn oude macbook pro 2010. Deze laptop was op den duur zwaar verouderd. Ik heb toen een Macbook pro 2015 gekocht met 128 GB SSD. Nu ging ik ervan uit dat ik mijn SSD ook bij deze MBP (2015) zelf kon upgraden
maar dat ligt bij deze modellen niet meer zo makkelijk als vroeger, foutje. Nu wil ik mijn oude SSD uit de oude macbook pro halen en deze even tijdelijk als externe harde schijf gebruiken. Er zitten helaas nog wel wat bestanden etc. op die ik nog wel wil behouden. Daarbij komt nog dat ik op de SSD gebruikte als opstartschijf en dus Mac osx (maverix) had geïnstalleerd. Mijn vraag is dus kan ik nu gewoon die SSD er uit halen en dan plaatsen in een externe hardeschijf behuizing? of kan ik dan niet meer bij die bestanden op de SSD waardoor deze eerst geformatteerd moet worden?
Alvast bedankt!
Ik heb een paar jaar terug een 120 GB SSD geplaatst in mijn oude macbook pro 2010. Deze laptop was op den duur zwaar verouderd. Ik heb toen een Macbook pro 2015 gekocht met 128 GB SSD. Nu ging ik ervan uit dat ik mijn SSD ook bij deze MBP (2015) zelf kon upgraden

Alvast bedankt!