Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren mijn samsung S6 laten vallen waardoor het beeldscherm kapot is. Naast een barst is het beeldscherm zelf ook kapot. Wel brandt er in de hoek nog een ledlampje, maar als er wordt gebeld dan krijg je de voicemail.
Vandaag heb ik een nieuwe telefoon gekocht. Ik hoopte dat al mijn gegevens op de simkaart stonden. Helaas blijkt dit niet het geval te zijn. Ook zijn heeft mijn gmail account mijn gegevens opgeslagen tot september 2016.

Daarnaast heb ik gisteren een grote fout gemaakt door mijn simkaart in de IPhone van mijn te stoppen. Daar heb ik blijkbaar mijn telefoonnummer in haar whatsapp geplaatst waardoor onze accounts nu zijn samengevoegd; mijn moeder staat nu met haar nummer in mijn groepswhatapp ed.

Is er een manier op mijn gegevens van mijn telefoon af te halen? Of mijn eigen whatsapp berichten weer terug te halen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op tweakers.

Schopje van TGA naar AND, aangezien dit een telefoon betreft.

De S6 ondersteund helaas geen MHL, waardoor je het toestel niet aan een los beeldscherm kan aansluiten. Je kan eventueel wel een USB-OTG kabel aansluiten en een muis, waardoor je in ieder geval het scherm weer kan bedienen.

Daarna kan je op de tast MTP aanzetten en bestanden overzetten naar de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Rens, echter zeiden ze bij de telefoonwinkel dat je niks kan met een beeldscherm die stuk is. Ook met een USB OTG kabel kan je alleen werken met een werkend beeldscherm? Zij snapte niet wat jij bedoelde met een muis aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:01:
Ook met een USB OTG kabel kan je alleen werken met een werkend beeldscherm? Zij snapte niet wat jij bedoelde met een muis aansluiten.
Je kan een muis aansluiten, zodat je input kan leveren aan je defecte scherm. Op die manier kan je blind MTP aanzetten. wellicht even een andere telefoon / S6 erlangs houden, zodat je de stappen weet. en de telefoon verbinden met de PC. Hierdoor zijn de bestanden op de telefoon in ieder geval te benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sluit ik de muis dan aan op de telefoon? Waarop sluit ik dan de kabel aan?

Sorry heb hier echt geen verstand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Deze gaat in de telefoon, en daaraan verbind je de muis.

Vervolgens kan je dan dan de telefoon afdwingen om altijd naar MTP te gaan, dit kan bij developers opties en daarna haal je de muis los en sluit je de telefoon aan op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:29
Niet om vervelend te doen, maar hoe ga je dat ooit voor elkaar krijgen zonder enige feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

hcQd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 16:31:
[...]
Niet om vervelend te doen, maar hoe ga je dat ooit voor elkaar krijgen zonder enige feedback.
Er zijn meer mensen die het op deze manier hebben geprobeerd en waarbij dit succesvol was. Eventueel is dit ook nog een optie, maar ook daarvoor moet je blind wat stappen uitvoeren.

[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 07-02-2017 16:34 ]

Pagina: 1