Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu geen rechtsbijstand. Recentelijk belandde ik in een situatie met mijn werkgever waarbij ik graag rechtsbijstand had gehad. Dat is voorbij, maar natuurlijk realiseer ik mij pas na zoiets dat rechtsbijstand toch wel handig is om te hebben. 8)7

Ik heb dus besloten om een rechtsbijstandverzekering te zoeken, maar vind het aanbod toch wel heel groot om uit te kiezen. Graag zou ik nu vragen bij waar jullie rechtsbijstand hebben en of jullie er tevreden over zijn (en waarom niet) en zouden jullie je rechtsbijstandverzekering aanraden aan anderen?

Voor het geval dit nog uitmaakt: zelf ben ik vooral geïnteresseerd in de categorieën Werk/Inkomen en Consumenten (heb geen eigen auto/huis).

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 15:01
interpolis.. alles in een pakket. Maar komend jaar eens kijken of ik wat goedkoper uit kan zijn.
Stapelkorting is mooi meegenomen maar gevoelsmatig betaal ik toch aardig wat "te veel"

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:36
Ik heb hem via het CNV lopen, en ben er tevreden over (heb de pech gehad ze ook al nodig te hebben gehad). Ik heb destijds ook zitten kijken naar een losse rechtsbijstandsverzekering i.p.v. vakbondslidmaatschap, maar wat betreft prijs scheelt dat niet zo heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoekds20
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:39
DAS, contract van 5 jaar en hoop het nooit nodig te hebben. Wel voor alle gezinsleden geldig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Waar je op moet letten, is vooral voor welk bedrag je verzekerd bent. De meeste verzekeringen geven dekking tot 10-20k aan advocaatkosten. Maar als je in 'n beetje nare arbeidszaak verzeild raakt, ben je zo door dat bedrag heen.

Het kan dus uit om te kijken naar een verzekering te nemen die tot bijv. 50k dekt.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!