Toon posts:

Xamarin Alliance: wedstrijd C# en Xamarin

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanaf vandaag lanceert Microsoft een wedstrijd voor ontwikkelaars waarbij ze aan de hand van 6 challenges hun eigen mobiele app leren ontwikkelen.

Wanneer de deelnemers de 6 challenges tot een goed einde brengen krijgen ze van Microsoft een Certificaat die hun ervaring en kennis in het pakket Visual Studio - Xamarin erkent.

Meer informatie hieromtrent vind je op http//www.xamarinalliance.com

Wie doet er mee?

Meer informatie:

5 months, 6 challenges

We dare you to demonstrate your excellent dev skills in 6 challenges. They will be spaced out across the next 5 months. Every 2 weeks we will release a new challenge for you to tackle.
But make sure you’ll have some power left for the Grand Final: your final assessment will be available from June 23th.

Every challenge can be done remotely. But if you need some guidance, our Community Events will help you to take it to the next level.
Can I go for it?

Yes, you can, if you:

Have a Github account: your files will be shared on our Github page
Use Visual studio
Know C#
What’s in it for me?

Eternal recognition and gratitude
A true Xamarin certificate
Xamarin credits to host your personal application
Tons of new knowledge and wisdom

MVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:06

Umbrah

The Incredible MapMan

Komt dit echt van Microsoft vandaan? Er staat nogal een "example.com" SSL certificaat in namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Umbrah schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:55:
Komt dit echt van Microsoft vandaan? Er staat nogal een "example.com" SSL certificaat in namelijk...
Ja kijk maar in de footer.

Opzich een leuke challenge, heb wel wat met Xamarin gespeeld maar heb nooit zin om er echt diep in te duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeg
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 16:44

Zeg

Umbrah schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:55:
WHOIS-gegevens staan in ieder geval op naam van Microsoft, dus zal wel officieel zijn. Wel een slordige website overigens: de website werkt ook alleen op het 'www' subdomein.

Ontopic:

Lijkt me ook wel gaaf om eindelijk eens met Xamarin te beginnen. Ik heb veel geprogrammeerd in C#, maar ik heb nooit echt een incentive gehad om iets met Xamarin te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 21:18
Ik heb wel eens iets met Xamarin gedaan maar volgens mij was ik er snel klaar mee omdat ik de toestel emulator niet aan de gang kreeg op mijn laptop. Misschien nog maar een keer proberen op mijn PC, die is iets sneller (wel stuk ouder).

Challenges zijn (voor mij) meestal wel leuke motivators om aan de gang te blijven.

[ Voor 15% gewijzigd door Sharkware op 07-02-2017 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:54
Leuk! Maar hoe kun je je aanmelden? Of zal dat later nog komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:25
Ik ga 't ook eens bekijken. Heb inmiddels een paar APIs runnend, eens zien of ik daar een paar leuke apps kan rondhangen
Pagina: 1