Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op de TV in de woonkamer. Liefst ultra settings op 1080p
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn oorspronkelijke budget was 1000,maar ik zie dat dat lastig wordt. Dus wat meer mag ook.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Miss de voeding. Model niet precies bekend, maar ik meen me te herinneren 600w goedkopste corsair
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil vooral dat het systeem zo klein mogelijk is en niet te luidruchtig, want woonkamer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of de volgende configuratie eventueel goedkoper, stiller, kleiner kan.
Ik heb dus een configuratie samengesteld met het oog op gamen op 1080p. Hierbij wil ik het systeem zo klein en stil mogelijk houden. Waar ik zelf over twijfel is of de behuizing nog kleiner kan. Maar het moet daarbij wel de clean look behouden. Dus geen ruiten en toeters en bellen. Ook vind ik het moederbord aan de prijzige kant, maar dit was de enige microATX met zowel Bluetooth en WiFi on board.
Hier de configuratie
Gamen op de TV in de woonkamer. Liefst ultra settings op 1080p
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn oorspronkelijke budget was 1000,maar ik zie dat dat lastig wordt. Dus wat meer mag ook.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Miss de voeding. Model niet precies bekend, maar ik meen me te herinneren 600w goedkopste corsair
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil vooral dat het systeem zo klein mogelijk is en niet te luidruchtig, want woonkamer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of de volgende configuratie eventueel goedkoper, stiller, kleiner kan.
Ik heb dus een configuratie samengesteld met het oog op gamen op 1080p. Hierbij wil ik het systeem zo klein en stil mogelijk houden. Waar ik zelf over twijfel is of de behuizing nog kleiner kan. Maar het moet daarbij wel de clean look behouden. Dus geen ruiten en toeters en bellen. Ook vind ik het moederbord aan de prijzige kant, maar dit was de enige microATX met zowel Bluetooth en WiFi on board.
Hier de configuratie
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 258,80 | € 258,80 |
| 1 | Asus ROG Strix Z270G GAMING | € 197,- | € 197,- |
| 1 | Zotac GeForce GTX 1070 Mini | € 439,50 | € 439,50 |
| 1 | BitFenix Phenom Micro-ATX Zwart | € 65,80 | € 65,80 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Crucial MX300 m.2 525GB | € 133,95 | € 133,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.283,95 | |