Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal_zoet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-08 08:06
Dag allen,

Voor mijn laptop heb ik een SSD gekocht. Nu wil ik mijn huidige HDD vervangen voor mijn SSd en mijn cd speler vervangen voor deze HDD. Hiervoor is een caddy nodig, en na even zoeken is de meest logische website toch hddcaddy.com. Alleen het probleem dat zich nu voordoet is dat de specifieke HDD caddy voor het R751LB model niet meer wordt verkocht. Mogelijk zou ik hem kunnen kopen uit Amerika, maar ik wil toch eerst kijken of misschien een andere caddy past voordat ik er één van ver weg bestel.
Bij systeeminformatie vind ik het volgende:

Type: DVD Writer
Laptop merk: Asus R751LB
Alvast bedankt!

Beste antwoord (via Pascal_zoet op 06-02-2017 16:45)

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Even contact opnemen met haddcaddy.com en je probleem uitleggen. De kans is zeer groot dat er een andere caddy is die makkelijk past op in jouw laptop. Zelf ook het probleem gehad en na 1 mailtje met de vraag of er een andere caddy is die past, kreeg ik netjes een andere terug. Was dan niet voor mijn model laptop volgens hun site, maar paste precies.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Even contact opnemen met haddcaddy.com en je probleem uitleggen. De kans is zeer groot dat er een andere caddy is die makkelijk past op in jouw laptop. Zelf ook het probleem gehad en na 1 mailtje met de vraag of er een andere caddy is die past, kreeg ik netjes een andere terug. Was dan niet voor mijn model laptop volgens hun site, maar paste precies.